۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۰۸۷۴
امام جمعه شهرکرد:

​راه را براي رواج فساد در کشور باز نکنيد

امام جمعه شهرکرد گفت: ما نبايد بگذاريم ارزش هاي اسلامي کنار زده شود و راه براي رواج فساد باز گردد.
​راه را براي رواج فساد در کشور باز نکنيد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در استان امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمه اظهار کرد: نبايد راه را براي رواج مصرف مشروبات الکلي باز بگذاريم.

وي تصريح کرد: نبايد به آمريکا و استکبار که شيطان بزرگ است، امتيازي داد و ارزش هاي انقلاب را خدشه دار کرد.

نکونام به برگزاري کنسرت هاي موسيقي اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاري کنسرت ها گناهي آشکار است چراکه در آن آهنگ هاي مبتذل پخش خواهد شد.

وي همچنين به هفته نيرو انتظامي اشاره کرد و بيان داشت: توانمندي نيروي انتظامي در عرصه هاي کشور براي برخورد با مفاسد و مجرمان با روحيه خدمتگذاري افتخاري براي اين نيرو است.

نکونام افزود: اقتدار نيروي انتظامي در کشور با معرفت، محبت و خدمت به مردم و مجاهدت در راه خداست.

امام جمعه شهرکرد گفت: ايران امن ترين کشور جهان است و اين مرهون توانمندي دفاعي، نيروهاي مسلح و امنيتي و انتظامي کشور است.

حجت السلام نکونام از برگزاري سرشماري نفوس و مسکن به صورت اينترنتي در اين استان خبر داد و گفت: اميد است با وارد کردن اطلاعات صحيح مردم ما همکاري لازم با ماموران سرشماري جهت برنامه ريزي هاي موثر داشته باشند.

وي ادامه داد: رهبر انقلاب به شرکت مردم در سرشماري بسيار تأکيد کردند و شرکت در آن وظيفه همگان است تا وضعيت شفافي در کشور ايجاد شود

وي با اشاره به روز ۱۵ مهرماه روز روستا و عشاير افزود: فراهم کردن امکانات در روستاها با هدف جلوگيري از مهاجرت مردم به شهرها و رفع مشکلات شهرنشيني در روستاها ضروري است. .

حجت الاسلام نکونام به دهم مهرماه روز سالمندان اشاره کرد و بر فراهم کردن امکانات رفاهي و آسايش سالمندان از سوي فرزندان و مسئولان دستگاههاي اجرايي به خصوص سازمان بهزيستي تاکيد کرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۰:۱۶

14 Feb 2020