۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۹۸۹۴
فراخوان دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري منتشر شد:

"کي يار" آماده دریافت آثار هنرمندان عکاس چهارمحال و بختياري

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار از آغاز فعاليت دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري آخبر داد.
"کي يار" آماده دریافت آثار هنرمندان عکاس چهارمحال و بختياري
گزارش جهانبین نیوز؛ سيد يدالله حسيني  در گفت‌وگو با خبرنگار کیار بیدار گفت: در پي برگزاري اولين دوره از جشنواره عکاسي در چهارمحال و بختياري و شرکت آثاري از هنرمندان برجسته عکاسي استان در اين جشنواره خوشبختانه روند برگزاري اين جشنواره تداوم يافت و اينک دومين دوره از اين جشنواره در حال برگزاري است.

وی افزود: کليه مراحل برگزاري جشنواره اعم از تامين بودجه، انتخاب تيم برگزارکننده جشنواره، تعيين جوايز، انتخاب موضوعات، انتخاب نام جشنواره و... طي جلسات متعدد انجام شده است و با نهايي شدن طرح پوستر اين دوره ا جشنواره طي روزهاي آينده بنر و پوستر فراخوان اين جشنواره در سطح استان توزيع و فراخوان جشنواره به طور رسمي منتشر مي‌شود.

وي از هنرمندان عکاس خواست از تاريخ آغاز فراخوان تا پايان وقت اداري ۳۰ مهر ۱۳۹۵ در چهار موضوع جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي استان چهارمحال و بختياري، آداب و رسوم محلي، مشاغل سنتي با رويکرد اقتصاد مقاومتي و آزاد آثار خود را به دبير خانه جشنواره به آدرس شلمزار، خيابان آزادي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار يا پست الکترونيک chbakh.aks@gmail.com ارسال نمايند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار در ادامه وبلاگ جشنواره عکس استان چهارمحال و بختياري به آدرس chbaks.tebyan.net و کانال تلگرامي اين جشنواره به آدرس telegram.me/CHBAKS را جهت اطلاع هنرمندان عکاس از اخبار اين جشنواره معرفي کرد.

وي گفت: شماره تلفن‌هاي ۳-۳۲۶۲۴۲۳۲ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار نيز آمادگي دريافت انتقادات، پيشنهادات، نظرات و... هنرمندان عکاس در ساعات اداري مي‌باشد.

حسيني در پايان افزود: به پيشنهاد تيم برگزارکننده جشنواره و با تاييد مديرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال وبختياري نام" کي يار" به عنوان نام اين جشنواره استاني انتخاب شد.
انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۵۹

26 Dec 2019