۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۲۵۸۴
مطالبات مردمي شهر سامان/

بازگشت سامان به عصر پيش از اختراع تلفن/ ساکنين برخي محلات شهر تلفن ندارند

در عرصه ارتباطات و فناوري زماني که صحبت از نداشتن خط تلفن و اينترنت داشته باشي غير معمول است و اين در حالي است که در شهر سامان بعضي از کوچه هاي شهر خط تلفن ندارند.
بازگشت سامان به عصر پيش از اختراع تلفن/ ساکنين برخي محلات شهر تلفن ندارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، اهالي چندين کوچه از شهر سامان از نبود خظ تلفن و به تبع اينترنت در کوچه هاي شهر نارضايتي دارند و بعد از چند سال هنوز امکانات مورد نياز در بعضي از کوچه که اين شهر که به شهرستان تبديل شده است را ندارد و مردم اين شهر از اين وضع احساس نارضايتي را دارند و مردم براي کار هاي پيش و پا افتاده از قبيل پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انجام امور روزمره زندگي، تحقيق فرزندان براي مدارس و... بايد به مرکز شهر مراجعه کنند و همين امر موجب شلوغ شدن و ايجاد ترافيک در شهر و اتلاف وقت شهروندان براي کار هاي پيش و پا افتاده است.

در حال حاضر اگر کسي به اينترنت دسترسي نداشته باشد به نوعي در زندگي روزمره خود دچار مشکل مي شود و اين در حالي است که ساکنين بعضي از کوچه هاي شهر سامان ما از امکاناتي از قبيل خط تلفن، اينترنت بهره مند نيستند.

در چند سال سکونتمان در این محله هیچ خط تلفنی واگذار نشده است

يکي از اهالي کوچه ابوعلي سينا در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه حدود سه سال است که در خيابان پژوهش، کوچه هشت متري جنب مدرسه دين و دانش جديد و معارف قديم ساکن هستيم و تنها پنج خانوار که از زماني دور در اين کوچه سکونت داشته اند داراي خط تلفن هستند، بيان داشت: در اين چند سال که ما در اين کوچه سکونت داريم هيچ گونه خط تلفن از طريق مخابرات شهرستان واگذار نشده است.

اميري با بيان اينکه ساختمان هاي ما جزء ساختمان هاي تازه ساخت در اين کوچه است و تاکنون خط تلفني واگذار نشده است و چندين بار نيز به شرکت مخابرات شهرستان مراجعه کرده ايم اما نتيجه اي حاصل نشده است، تاکيد کرد: در حال حاضر کوچه اي که در آن ساکن هستيم به تازگي آسفالت شده و ترس از اين داريم اگر هم مخابرات بخواهد خطوط تلفن را در اين کوچه به ساختمان ها وصل کند با مخالفت شهرداري روبه رو شود.

بيات در گفت و گو با خبرنگار سامان ما بيان داشت: ساکن يکي از ساختمان هاي خيابان کار و دانش، جنب کانون ميثاق شهرستان سامان ساکن هستم براي وصل کردن خطوط تلفن به مخابرات مراجعه و از طريق شرکت گفته شد که خطوط تلفن در اين کوچه پر شده است و در حال حاضر امکان خط دهي تلفن در اين منطقه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در عرصه فناوري و اطلاعات و اينترنت نبود خط تلفن در بعضي از مکان هاي شهر براي خانوارها کمي غيرمعمول است، اذعان داشت: در حال حاضر کمي صحبت از نبود تلفن و اينترنت به خصوص براي خانوارهاي که داري فرزندان دانش آموز و دانشجو هستند سخت است.

انتهاي پيام /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۳:۰۹

26 Dec 2019