۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۲۹۵۲۴
امام جمعه موقت شلمزار:

بيکاري آفت نيروي جواني و سرآغاز انواع فساد است/پرداخت زکات باعث برکت اموال و دستگيري از فقرا مي‌شود

امام جمعه موقت شلمزار گفت: بيکاري آفت نيروي جواني و سرآغاز انواع فساد است، بيکاري فقر مي آورد و فقر هم به نوبه خود عامل بسياري از مشکلات در جوامع مي گردد که بايد با تدبير و با برنامه کاري کرد که جامعه ما سراسر کار و فعاليت شود.
بيکاري آفت نيروي جواني و سرآغاز انواع فساد است/پرداخت زکات باعث برکت اموال و دستگيري از فقرا مي‌شود
گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت‌الاسلام داوري در خطبه اول نماز جمعه شلمزار پس از دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي در خصوص رعايت حسن خلق، حقوق همسايه گان و حقوق حيوانات نزد صاحبانشان نکاتي را بيان کرد.

امام جمعه موقت شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه اين شهر به فرارسيدن پنجم مرداد سالروز برگزاري اولين نماز جمعه تهران به امامت آيت لله طالقاني اشاره کرد و در خصوص اهميت نماز جمعه گفت: توجه به نماز جمعه تا آنجا اهميت دارد که در کلام معصومان اين نماز عبادي سياسي "حج فقرا" نام گرفته است.

داوري به فرارسيدن ۶ مرداد روز فني و حرفه اي و کارآفريني هم اشاره کرد و افزود: نمي شود که همه جوانان مملکت پشت ميزنشين باشند، نمي شود جوان بدون مهارت باشد و سر کار برود پس بايد قبل از هر چيز جوان آموزش هاي لازم  را ببیند و با هنر و مهارت جوياي کار باشد.

وي به آفت هاي بيکاري اشاره کرد و گفت: بيکاري آفت نيروي جواني و سرآغاز انواع فساد است، بيکاري فقر مي آورد و فقر هم به نوبه خود عامل بسياري از مشکلات در جوامع مي گردد که بايد با تدبير و با برنامه کاري کرد که جامعه ما سراسر کار و فعاليت شود.

داوري به واجب الهي زکات هم اشاره کرد و افزود: باتوجه به اينکه فصل برداشت محصولات کشاورزي اعم از جو و گندم و در ادامه انگور و... فرا رسيده است بايد کشاورزان در اداي تکليفشان احساس مسئوليت کنند و با پرداخت زکات مال خود به فقرا ضمن برکت بخشيدن به مال خود دستگير فقرا هم بشوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۳۳

29 Dec 2019