۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۸۰۷۴
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

حضور پرشور مردم در برنامه هاي دهه مبارک فجر مردمي بودن نظام اسلامي را در دنيا به تصوير مي کشد

فرمانده سپاه کوهرنگ گفت: حضور پر شور مردم در برنامه هاي گراميداشت دهه مبارک فجر، مردمي بودن نظام اسلامي را در دنيا به تصوير مي کشد و نقشه هاي دشمنان را بي اثر مي سازد.
حضور پرشور مردم در برنامه هاي دهه مبارک فجر مردمي بودن نظام اسلامي را در دنيا به تصوير مي کشد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر اهميت اين روزهاي تاريخي و زوايا پيدا و پنهان آن را به جهانيان نشان مي‌دهد و بايد در سال جاري در سايه همکاري مردم و مسئولان،جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي ايران را پررنگ‌ تر برگزار کرد، پيام نظام اسلامي را با صداي رساتري به سراسر گيتي رساند.

نظري اظهار کرد: ويژگي بارز برنامه هاي دهه مبارک فجر اين است که راهبري و اجراي آن به طور کامل خودجوش و مردمي است و دستگاه هاي دولتي تنها وظيفه نظارتي بر امور دارند.

وي بيان داشت: اولويت کشور به ويژه از سوي نسل هاي سوم و چهارم انقلاب، حراست بهينه از ولايت فقيه و دستاوردها و آرمان هاي انقلاب اسلامي است چرا که دشمن با استفاده از ابزارهاي نوين فناوري مي کوشد به درخت تنومند انقلاب اسلامي ضربه بزند.

سرهنگ نظري تصريح کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در برنامه هاي فرهنگي به خصوص نماز جمعه، نماز جماعات و برنامه هاي انقلابي پيامي مهمي دارد و آن تداوم راه شهدا و تکيه بر معنويت و آرمان هاي نظام اسلامي است.

سرهنگ نظري اظهار داشت: سپاه ناحيه اين شهرستان امسال 80 برنامه متنوع فرهنگي ورزشي به مناسبت دهه فجر پيش‌بيني و برگزار مي‌کند.

وي گفت: اين برنامه‌ها توسط حوزه‌ها، پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، اقشار مختلف بسيج مردمي بخشداري‌ها و دهياران در سطح شهرستان کوهرنگ برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به برنامه‌هاي شاخص اين کميته در ايام‌الله دهه فجر تصريح کرد: يادواره شهدا، تجمع بسيجيان در پايگاهها بمناسبت سالگرد امام (ره)، رژه موتوري،برگزاري محفل انس با قرآن، برگزاري نشست‌هاي روشنگري در ارتباط با مسائل روز، برگزاري مسابقات ورزشي، نشست با موضوع آشنايي با دستاوردهاي انقلاب، مراسم گلباران و عطر افشاني شهداي دانش آموز، کارگاه آموزشي با موضوع فضاي مجازي، صبحگاه مشترک، نمايشگاه عکس و نقاشي، سرکشي از سراي سالمندان، برگزاري جشنواره غذا ازجمله برنامه‌هاي شاخص در اين دهه است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۶:۰۰

16 Jan 2020