۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۲۴۹۴
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن:

فروشنده سابقه‌دار موادمخدر در شهرستان بن دستگير شد

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن گفت: يک فروشنده موادمخدر در شهرستان بن شناسايي و بيش از 500 گرم مواد مخدر صنعتي از وي کشف شد.
فروشنده سابقه‌دار موادمخدر در شهرستان بن دستگير شد
به گزارش جهانبین نیوز محمدرضا سياه پور دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر  اظهار داشت: توجه جدي به بحث خرده فروشان موادمخدر و قرار دادن موضوع بعنوان دستور كار دستگاه‌هاي مقابله اي بويژه دادگستري بوده و مي تواند به سالم سازي جامعه كمك نمايد، چرا كه دستگاه قضا در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

وي افزود: در همين راستا در سال جاري اين امر در دستور کار دستگاه قضايي شهرستان و پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و دستورات لازم براي شناسايي و افرادي که در اين حوزه فعاليت دارند به پليس مبازه با مواد مخدر شهرستان داده شد و مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان در برنامه‌ريزي در برخورد با توزيع‌کنندگان موادمخدر، از فعاليت فردي سابقه‌دار در زمينه توزيع مواد مخدر صنعتي در يکي از محله‌هاي شهر مطلع شدند.

سياه پور بيان کرد: با هماهنگي دستگاه قضايي اين فرد دستگير و در بازرسي انجام شده از محل اختفاي مواد، بيش از 500 گرم هروئين کشف شد.

اين مقام قضايي افزود: البته بديهي است که مجازات خرده فروشان همواره متفاوت از مجازات عمده فروشان قاچاق موادمخدر است، اما بايد با آنها هم برخورد جدي کرد، زيرا آنها هم در سطح خود اقدام به آلوده کردن جوانان کشور مي‌کنند و بايد با کساني که خرده فروشي مي‌کنند و در واقع به نوعي کمک حال سوداگران کلان هستند، در حد قانون فعلي برخورد قاطع صورت گيرد.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن در ارتباط با نحوه برخورد با قاچاقچيان موادمخدر گفت: بايد با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر که سعي در نابودي و تباهي بنيان‌هاي خانواده دارند بنابر قانون فعلي يعني قانون مبارزه با مواد مخدر برخورد قاطعانه صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۳:۰۳

7 Jan 2020