۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۸۴۴۴
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اجرای سیاست‌های بازار کار نیازمند اعتبارات است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اجرای سیاست‌های بازار کار نیازمند بودجه و اعتبارات هستیم و لازم است در این راستا کمک نهادهای حامی کسب‌های خرد و کوچک را داشته باشیم.
اجرای سیاست‌های بازار کار نیازمند اعتبارات است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن طایی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ما برای اجرای سیاست‌های بازار کار نیازمند بودجه و اعتبارات هستیم.

وی تنظیم سیاست‌های بازار کار را تنها با وجود بودجه عملی دانست و تاکید کرد: ما در این راستا کمک نهادهای حامی کسب‌های خرد و کوچک مانند بسیج، کمیته امداد، بانک‌های خصوصی و صندوق کارآفرینی امید هستیم.

طایی ادامه داد: نیاز است از موسسات کاریابی و مراکز خدمات کارآفرینی دانشگاه‌ها تحت عنوان تاک دانش و درجهت توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی استفاده کنیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: موضوع  اشتغال باید زیر نظر استانداری‌ها باشد چون استاندار  به عنوان تنظیم‌کننده مجموعه کار فهالیت دارد.

وی با بیان اینکه در سال 94،  ۱۰ درصد یارانه، برای تسهیلات واحدهای تولیدی پرداخت شد ادامه داد: این یارانه با 10 درصد افزایش امسال به 20 درصد رسیده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۴:۱۳

26 Dec 2019