۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۶۹۲۴
وصيت نامه شهيد نادر حيدري:

کسي که براي رسيدن به جايي مردم را به زور و زيور دنيا دعوت مي کند بايد دراين شخص شک کنيد

برادر مسلمان دشمنان اسلام از تو انتظار دارند که تو خود موجب اختلاف بين خود باشي، در اين صورت ياري با وفا براي دشمنان انقلاب هستي ليکن خود بي اطلاع از اين موضوعي، برادرعزيزي که سنگ طرفداري شخص را به سينه مي زني و شخص ديگري را مي کوبي مگر شما شخص پرست هستيد.
کسي که براي رسيدن به جايي مردم را به زور و زيور دنيا دعوت مي کند بايد دراين شخص شک کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين:

بسم الله الرحمن الرحيم
" إن کان دين محمد لم يستقم الا بقتلي فيا سيوف خذيني"

با سلام و درود بيکران بر فرستادگان ايزد منان بخصوص خاتم المرسلين حضرت محمد(ص) و دخت گراميش حضرت زهرا سلام الله عليها و با سلام و درود بيکران بر امامان معصوم به خصوص تنها ذخيره الهي و منجي عالم بشريت و از سلاله فاطمه زهرا بقيه الله الاعظم امام عصر (عج) و نائب بر حقش امام امت نجات دهنده انسانهاي قرن حاضر از ظلمات به سوي نور و قلب تپنده مسلمين جهان و با سلام و درود بر خدمتگزاران به اسلام و مسلمين و زبانهاي گوياي قرآن و انقلاب اسلامي آيت الله خامنه اي  اين نگهبان انقلاب اسلامي و يار با وفاي امام عزيز و با سلام و درود بر شهداي اسلام از صدر اسلام تا کربلاي حسيني و از کربلاي حسيني تا کربلاي خوزستان وصيت نامه ام را آغاز مي کنم :

بنده کوچکتر از آن هستم که بخواهم حرفي بزنم و يا سخني عرضه کنم چون هر حرفي که بخواهم بگويم به برکت انقلاب اسلامي و پياده شدن احکام قرآن زده شده و گفته شده ولي از باب تذکر چند لحظه اي مسدع اوقات شريفتان مي شوم، برادران و خواهران، پدران و مادران و اي کساني که مستمع هستيد اگر ما اين راه را انتخاب مي کنيم و ميرويم هدف "الله" است و اين دنياي فاني محل گذر است و جائي است براي امتحان الهي از طرف خداوند و نمي تواند هدف نهايي باشد.

کمال و سعادت انسان اين دنيا نيست، که چند روزي بخواهي به آن دل ببندي اگر کمال انسان اين دنيا بود بايد فرع بر اين باشد که وقتي به آمال و آرزوها رسيدي دل خوش باشي و خلاصه مطلوب انسان آن است که وقتي به اومي رسد آرام بگيرد و حال مي بينيم که چه بسيار انسانهايي که به اين خداهاي دروغين دنيا دل بسته اند و وقتي آن ها را مي يابند آرام نمي گيرند و باز مي خواهند بيشتر به دست بياورند و يا بيشتر راضي شوند ، از اينجا فهميده مي شود که اين کمال انسان نيست زيرا آن در دنياي ديگر است و مراحلش بايد در اين دنيا طي شود. دلبستگي به دنيا منشا همه گناهان است انسان وارسته و به خدا پيوسته در فکر اين نيست که چه کنم مال بيشتري به دست بياورم و يا فرزندم را چگونه حفظ کنم که از پهلويم تکان نخورد، بلکه او از هواي نفس فقط رضاي خداوند را در نظر مي گيرد و رضاي خدا را بر رضاي خود تحميل مي کند نه اينکه رضاي خود را بر رضاي خداوند تحميل کند و اگر خداوند مي فرمايد جهاد کنيد گر چه فرزندش را زياد دوست دارد و از فراغ او در تب و تاب مي شود ولي مي بيند چون خداوند فرموده، فرزندش را به جبهه مي فرستد.

يکي از بد بختيهاي که بعضي انسان ها دارند اين است که هدف از خلقت انسان را نمي داند و يا اصلا اين سوال در فکرشان خطور نمي کند که در صدد حل آن باشند. خداوند در قرآن کريم مي فرمايد: " وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ " ما خلق نکرديم جن و انس را مگر اينکه عبادت ما را بکنند و حال عبادت فقط اين نيست که به ظاهر پيشاني بر خاک گذاري و يا با يک ماه روزه گرفتن تمام شود عبادت معناي وسيع تري دارد و آن اينکه عابد بايد مطيع خداوند باشد و هر چه خدا فرموده انجام دهد و هر چه خداوند مصلحت بداند. چون از خداوند متعال شري آفريده نمي شود و اگر کسي بعضي حوادث را شر بدانند، از روي انسان محوري است چون به ضرر اوست مي گويد شر است، و حال آنکه در اصل خير است.

انسان مورد نظر قرآن بيهوده و واگذاشته به خود آفريده نشده است و همانطوري که مي فرمايد: "أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاكُمْ عَبَثًا وَأَنَّكُمْ إِلَيْنَا لَا تُرْجَعُونَ" آيا خيال مي کنيد که شما را بيهوده آفريديم و به سوي ما بازگشت نمي کنيد. مسئله ديگري که قابل تذکر است اين است که رهبر کبير انقلاب اسلامي را مطيع باشيد و از دستوراتش اطاعت کنيد که واقعا من در توصيف او جز اين نمي توانم بگويم که او فقط بيانگر و مجري احکام قرآن است و زبان گوياي اسلام و قرآن است و هر حرفي که مي فرمايد مصداقي از آيات قرآن دارد.

هميشه در صحنه باشيد که در اين وهله از زمان که مهمترين زمان ها است و در اين امتحاني که از طرف خداوند براي ما پيش آمده، پيروز و موفق بيرون بياييم. امروز تمامي کفر در مقابل قدرت اسلام و ايمان ايستاده است و اگر خدائي نکرده ما سستي کنيم شايد اسلام تا چند قرن ديگر هم نتواند روي پاي خود بايستد. انقلاب اسلامي ايران يک معجزه الهي بوده است که توانست به رهبري فقيهي بزرگ به پيروزي برسد پس بر ما است که اين معجزه الهي را حفظ کنيم اگر چه با دادن خون و جانمان تمام شود.

در بسيج نيروهاي مخلص بکوشند تا بتوانند ياران خوبي براي اسلام باشند و يکي از راههاي حفظ انقلاب حفظ وحدت است. رحمت فرستاده شده از طرف خداوند منان يعني انقلاب اسلامي بر سه چيز استوار است و ريشه اين انقلاب را تشکيل مي دهد.
۱-ايمان و هدف امت اسلامي ۲- رهبري قاطع امام امت ۳- وحدت امت اسلامي : دشمن انقلاب و اسلام براي ضربه زدن به اين انقلاب هميشه متوجه اين سه ريشه بوده است ولي خوشبختانه براي ضربه زدن به هدف و ايمان مردم و مسخ کردن اين هدف نااميد مانده است و چون مردم و امت، اسلام را قبول کردند و مطابق فطرت خدائيشان بود و راه رشد طبيعي و فطري انسان را همان اسلام مي دانستند، زير بار اسم هاي وابستگان به شرق و غرب نرفتند و هر بار دشمن با عکس العمل شديدتري از طرف امت حزب الله مواجه شد و در اين وادي ناکام ماند.

او براي خدشه وارد کردن به انقلاب با رهبر قاطع و بيداردل که امت را رهبري مي کند مواجه شده است. رهبري که مانند رهبري پيامبر اسلام(ص) همه نقشه ها و خيال بافي هاي دشمن در مورد اين شخص، نمي توانست تاثير بگذازد. چون او فرزند قرآن است و درسش را از قرآن گرفته. ولي درجائي که دشمن توانست نفوذ کند، نفوذ در وحدت امت اسلامي بوده که به واسطه افرادي آگاه و ناآگاه نقشه خود را عملي مي کند و بر امت حزب ا... وظيفه است که وحدت را حفظ کنيد، برادر عزيز مواظب باش مسائل پوچ و بيهوده ما را از هدف اصلي مان دور نسازد. دشمنان اسلام همين را از تو انتظار دارند که موجب اختلاف بين مردم باشي و در اين صورت ياري با وفا براي دشمنان انقلاب هستي ليکن خود بي اطلاع از اين موضوعي، برادرعزيزي که سنگ طرفداري شخص را به سينه مي زني و شخص ديگري را مي کوبي مگر شما شخص پرست هستيد. ما شخص را براي خدا و اسلام دوست داريم پس مواظب باش شخصي را الگوي خود قرار دهي و انتخاب کني که به حق دعوت کند. کسي که براي رسيدن به جايي مردم را به زور و زيور دنيا دعوت مي کند بايد دراين شخص شک کرد و اگر نه به خاطر اسلام بود، افراد هيچ ارزشي نداشتند. مگر معتقد به قرآن و سخنان امام امت نيستم و يا اينکه معتقد هستيم ولي غافليم با توجه به اينکه قرآن مي فرمايد:" اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِيعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا" و يا "يداللَّه مع الجماعه". و تکيه امام عزيزمان ومسئولين محترم جمهوري اسلامي بر وحدت بين امت حزب الله، باز هم عده اي را مي بينيم بنا بر احساسات پوچ شخصي دست به اختلاف مي زنند و سرچشمه اختلاف و تفرقه فاني بودن از خداست و توجه نکردن به کلام خداست و خلاصه در يک کلام برادر عزيز کار را فقط براي خدا انجام بده، با توجه به حديث حضرت علي(ع) " العمل کله هباء الا ما اخلص فيه " اعمال همه بر باد است، مگر آنچه از روي اخلاص باشد. پس نبايد از روي تعصب و احساس حرف زد بلکه به وسيله عقل و استعانت جستن از وحي الهي حرف بزنيد.

و اي مردم عزاداري ابا عبدا... الحسين(ع) را هر چه با محتواتر و روح دارتر اجرا کنيد و دور از تجملات و به صورت ساده سعي کنيد عزاداري فقط براي خدا باشد و خداي نا کرده دستمايه دست شيطان نشويد که عزاداري شما هم به هدر مي رود و در هر زمينه وحدت را حفظ کنيد که وحدت و يکپارچگي است که کمر ابرقدرت ها را خم نموده است و مواظب منافقين و کساني که نمي توانند پا از گليم خود فراتر بگذارند و فقط خود را عاقل مي دانند باشيد.در اصل آن ها جاهلان بزرگي اند و هر کاري را که انجام مي دهند فقط برخاسته از خود و هواي نفس است. آنها را مشخص کنيد و به مقابله برخيزيد اينها هستند که مشوق منافقين مي باشند و در ضمن با اعمال خود بفهمانيد که اسلام يعني چه، تا بتوانند افراد مخلص و مومن به اسلام و انقلاب را جذب کنيد و سعي کنيد که فقط ظاهر خوب نباشد بلکه نيت عمل نيز درست باشد.

پدر و مادر عزيزم بعد از شهادت من صابر باشيد که خداوند با صابران است:
ان الله مع الصابرين، و اين عمل اجر و ثوابي بزرگ دارد و شما بايد افتخار کنيد که چنين فرزندي تربيت کرده ايد و بايد اين حقير را ببخشيد و حلال کنيد که فرزند خوبي براي شما نبودم، و اگر خواستيد از فراق من گريه کنيد به ياد مظلومي اباعبدالله گريه کنيد چون شهادت در راه خدا امري نيست که انسان فنا شود بلکه تحولي است که از صورت مادي بيرون مي آيد و زندگي جاودانه و ابدي را آغاز مي کند و فرزندان امانتي هستند در دست پدران و مادران و مالکيت آنها از آن خداوند است و هر وقت مصلحت بداند آنها را مي گيرد و بدبختي بعضي انسان ها در اين است که خود را مالک مي دانند که اين هم خود يک نوع شرک است در حالي که انسان مالک جان خود هم نيست تا چه رسد به اينکه از خود مالکيت داشته باشد و راضي به رضاي خدا باشيد تا خداوند هم از شما راضي باشد که هر چه از او رسد مصلحت است. و امام امت و رزمندگان اسلام را دعا کنيد. در پايان از تمامي کساني که از بنده بدي ديده اند پوزش مي طلبم و اميدوارم که مرا حلال کنيد.
به اميد برافراشته شدن پرچم توحيد بر فراز تمامي کاخ هاي ظلم، ستم و طنين افکندن کلمه "لا اله الا الله" بر تمامي گيتي.
شهيد نادر حيدري







انتهای پیام/1020ج/ 530م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۵:۰۶

29 Dec 2019