۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۰۶۹۴
از طرف نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در اعتراض به برگزاری کنسرت‌های موسیقی لغو شد+تصاویر

برای اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عید غدیر و هتک حرمت به فرهنگ عمومی اهل ایمان و تقوا که با اجرای کنسرت مبتذل در فرهنگ‌سرای شهرکرد صورت گرفت، جلسه امروز (چهارشنبه) ۳۱ شهریورماه شورای فرهنگ عمومی استان از طرف نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در اعتراض به برگزاری کنسرت‌های موسیقی لغو شد+تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز؛ برای اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عید غدیر و هتک حرمت به فرهنگ عمومی اهل ایمان و تقوا که با اجرای کنسرت مبتذل در فرهنگ‌سرای شهرکرد صورت گرفت، جلسه امروز (چهارشنبه) ۳۱ شهریورماه شورای فرهنگ عمومی استان از طرف نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تعطیل اعلام شد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه و جلسات و نشست‌ها بسیار نسبت به برگزاری کنسرت در استان که انتقاد و اعتراض متدین و اهل ایمان را به دنبال دارد بارها انتقاد کرده و از مسئولان خواسته‌اند که نسبت به این مسئله حساس و دغدغه‌مند باشند.


حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام در آخرین بیانات خود در خطبه‌های نماز عید قربان پیرامون برگزار کنسرت‌ها موسیقی گفت: آیا گسترش مجالس لهو و لعب و برخورد با کسانی که معترض به برگزاری این گونه مجالس هستند، یک افتخار برای دولت اسلامی است؟

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت‌های موسیقی در کشور معصیت آشکار است، گفت: به یقین برگزاری کنسرت‌های موسیقی کار دشمن است برای آنکه جامعه ما را به سمت بی ‌بندباری و امثال اینها سوق بدهد و شادیهای کاذب ایجاد کند و لهو و لعب را گسترش بدهد و در نهایت دین جامعه ما را بگیرد.

خاطرنشان می‌شود در روز دو‌شنبه، شب عید سعید غدیرخم کنسرت موسیقی در فرهنگ‌سرای شهرکرد برگزار شد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۴:۳۶

6 Jan 2020