۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۳۶۶۴
در چهارمحال و بختياري

کودکان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در هفته درختکاري

همزمان با هفته طبيعت در چهارمحال و بختياري اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با غرس نهال در مراکز کانون پيمان دوباره اي با طبيعت بستند.
کودکان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در هفته درختکاري
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ همزمان با هفته بزگداشت طبيعت مراکز فرهنگي هنري لردگان، شماره سه شهرکرد، گهرو، اردل، فرخشهر و بروجن با غرس نهال و اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي، هنري و ادبي اين ايام را گرامي داشتند.

مرکز فرهنگي هنري لردگان

نواختن زنگ طبيعت با حضور مسئولين شهرستان لردگان و برگزاري ايستگاه ادبي نوشته هاي خلاق باعنوان دوستداران طبيعت از طرف كانون پرورش فكري در مدرسه دخترانه عترت و غرس نهال به دست مسئولين در اين برنامه ازجمله برنامه هاي اجرايي مرکز فرهنگي هنري لردگان بود.

برپايي ايستگاه نقاشي با موضوع درختکاري توسط اعضاي کودک مرکز با حضور رئيس منابع طبيعي وآبخيزداري، جمعي از كاركنان اداره منابع طبيعي وآبخيزداري و جهاد كشاورزي شهرستان لردگان و وقصه گويي كتاب تبر توسط صغري موسوي مربي فرهنگي مرکز در برنامه اي با عنوان همياران طبيعت نيز از جمله برنامه هاي اين مرکز در اين ايام به شمار مي آمد.


مرکز فرهنگي هنري اردل

اعضاي اين مرکز با گفتن قصه تبر واشاره به مفهوم اتحاد وتلاش گروهي جهت احيا محيط زيست ومعرفي کتاب سفرهاي علمي وارتباط آن با طبيعت اعضا به پاکسازي فضاي مرکز پرداختند وبا جمع آوري سنگها در مرکز به تصويرسازي با موضوع طبيعت روي سنگها پرداختند در ادامه نيز با غرس نهال پيمان دوباره اي با طبيعت بستند.

مرکز فرهنگي هنري شماره سه شهرکرد

اعضاي اين مرکز با برپايي ايستگاه نقاشي، اجراي نمايش، معرفي کتاب در خصوص مهرباني با طبيعت اين روز را پاس داشتند و پاي صحبت خاطره صفري کارشناس آموزش منابع طبيعي استان نشستند در انتها نيز غرس نهال در فضاي کانون روزي به ياد ماندني را در خاطر طبيعت و بچه ها رقم زد.


مرکز فرهنگي هنري بروجن

کودکان و نوجوانان مرکز بروجن، طي يک هفته ، به مناسبت هفته منابع طبيعي مجموعه فعاليتهاي فرهنگي، هنري و ادبي خود را با عنوان « درخت‌ها استوارند...» اجرا کردند.

ارائه آثار نقاشي با عنوان درخت‌ها استوارند، کارگاه ادبي و جملات ماندگار اعضاء، کاشت درخت و فعاليت علمي، قصه گويي، ساخت کاردستياز جمله برنامه هايي بود که با حضور اعضاي دختر و پسر اين مرکز انجام شد.


مرکز فرهنگي هنري گهرو

اعضاي اين مرکز با کاشت نهال و انجام فعاليتهايي از قبيل، نقاشي با موضوع با طبيعت مهربان باشيم، کارت سازي، آشنايي با کتابهايي با اين موضوع در مرکز، کاردستي با بازيافتي ها، آشنايي با مشاغل (محيط با) و... پرداختند.


مرکز فرهنگي هنري فرخشهر

اعضاي اين مرکز نيز با غرس نهال گامي کوچک در احياي طبيعت سرزمينشان برداشتند و مهرباني با طبيعت را سرلوحه ي زندگي خود قرار دادند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۱۱

29 Dec 2019