۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۸۶۳۴
از امروز آغاز شد؛

حذف کد 0381و 0382 و جايگزيني کد 038

هشت رقمي شدن تمامي تلفن هاي استان و تبديل پيش شماره هاي استان به 038 حذف هزينه مکالمات بين شهري در استان را به دنبال دارد.
حذف کد 0381و 0382 و جايگزيني کد 038
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ايران خبر، مظفر عزيزاللهي مدير مخابرات شهرستان شهرکرد گفت: اجراي هم‌کدسازي از امروز در ۱۶۹ مرکز تلفني سراسر استان انجام مي‌شود.

مظفر عزيزاللهي بيان داشت: ۶۰ درصد شماره تلفن‌ها در ۲۴ مرکز بدون تغيير هستند و در استان سعي شده است که با کمترين تغييرات طرح هم‌کدسازي انجام شود.

وي افزود: از اين پس کدهاي ۰۳۸۱ و ۰۳۸۲ حذف و کد ۰۳۸ جايگزين اين کدها در شماره تلفن‌هاي استان مي شود.

عزيزاللهي تصريح کرد: براي برقراري تماس با شماره‌هاي تلفن ثابت در داخل استان از هر شهر به شهر ديگري نيازي به گرفتن پيش شماره نمي باشد و کليه مکالمات در استان يکسان محاسبه مي گردد.

وي خاطرنشان کرد: براي تماس با هر يک از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري از هر نقطه کشور فقط پيش شماره ۰۳۸ گرفته مي شود.

عزيزاللهي با اشاره به مزاياي اين طرح اذعان داشت: هشت رقمي شدن تمامي تلفن هاي استان و تبديل پيش شماره هاي استان به ۰۳۸ حذف هزينه مکالمات بين شهري در استان را به دنبال دارد.

وي گفت: مشترکان براي آگاهي از نحوه تغييرات و اطلاع رساني از اين طرح مي توانند به پورتال شرکت مخابرات استان به آدرس www.tci-chba.ir و www.tci-chb.ir مراجعه و يا با سامانه گوياي ۳۱۳۱ و تماس با ۱۱۸ يا ۱۸۱۸ از تغييرات اطلاع يابند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۷:۵۳

27 Dec 2019