۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۱۹۵۸۹

صدور گواهینامه برای کارگران و استادکاران برج های دو قلو ی شهرکرد

مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای چهار محال و بختصاری از صدور گواهینامه مهارتی ساختمان برای کارگران و استادکاران مشغول به کار در برج های دوقلو شهرکرد خبر داد.
صدور گواهینامه برای کارگران و استادکاران برج های دو قلو ی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با مدیر پروژه شرکت عمران آذرستان (پیمانکار ساخت برجهای دوقلوی شهرکرد) با هدف ارتقا مهارت کارگران فعال در این پروژه برگزار گردید.

دراین نشست تقی پور ضمن بیان پتانسیلهای موجود در آموزش فنی و حرفه ای استان ، آموزش در حوزه صنعت ساختمان را یکی از زمینه های فعالیت این اداره کل دانست و تعیین سطح مهارت ، توانمند سازی ، ارتقا مهارت و بازآموزی نیروی های شاغل درصنعت ساختمان را از اهداف مهم این طرح دانست.

تقی پور مشاغل مشمول این طرح را آرماتوربند، بتن ساز و بتن ریز، قالب بند و کفراژ بند، جوشکار اسکلت فلزی، بنای سفت کار، تاسیسات مکانیکی ساختمان مانند لوله کشی گاز خانگی و تجاری، لوله کش و نصاب وسایل بهداشتی، عایق کار رطوبتی و آسفالت کار ابنیه، کارگر نگهداری بتن، کارگر نقشه بردار، گچ کار، سنگ کار، کاشی کار، درب و پنجره ساز فلزی و تاسیسات برقی ساختمان دانست و بیان کرد: در این نوع آموزش ارائه آموزش و برگزاری آزمون می تواند در محل پروژه یا در محل مرکز آموزشی انجام شود و به همین منظور تیمی برای ثبت نام، شناسایی ، آموزش و آزمون به محل پروژه اعزام می‌شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای افزود: به استادکاران و کارگرانی که موفق به کسب نمرات مورد نظر شوند پس از پایان دوره‌های آموزشی و برگزاری آزمون ، گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه می گردد.

وی در ادامه آمادگی این اداره کل را جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی ، با شرکت ها و موسسات فعال در زمینه اجرا و ساخت پروژه های عمرانی اعلام نمود.

در ادامه نخعی مدیر پروژه شرکت عمران آذرستان ، پیمانکار ساخت برجهای دوقلوی شهرکرد ، ضمن استقبال از ایجاد تعامل و انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی ، لازمه اجرای بهینه هر پروژه را وجود نیروی انسانی ماهر دانست و افزود با ارائه آموزشهای مهارتی لازم به فعالان پروژه های عمرانی ، علاوه بر افزایش بهره وری ، شرایط رشد و توسعه فردی نیز حین کار ایجاد می گردد.

وی با اشاره به نیازهای آموزشی پروژه مذکور ، خواستار برگزاری دوره ها ی آموزشی در محل پروژه گردید و افزود: در مرحله اول پس از انعقاد تفاهم نامه ، کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای نسبت به تعیین سطح کارگران پروژه اقدام نموده و در ادامه سایر مراحل ارائه آموزش اجرا گردد.

انتهای پیام/1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۸:۵۰

24 Apr 2020