۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۵۰۵۹
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

مسئولين بايد براي رضايت مردم تمام تلاش خود را به کار ببرند و مشکلات مردم را برطرف کنند

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: مسئولين تمام تلاش خود را به کار ببرند تا مشکلي از مشکل ها ي مردم را برطرف کرده و بتوانند خدمتي به اين مردم بکنند.
مسئولين بايد براي رضايت مردم تمام تلاش خود را به کار ببرند و مشکلات مردم را برطرف کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، مردم روستاهاي حيدري  از توابع شهرستان بن ميزبان نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد بودند.

حجت الاسلام محمدعلي نکونام در بازديد از روستاهاي حيدري از نزديک با مشکلات اين منطقه آشنا شدند و پاي صحبت هاي مردم اين شهرستان نشستند و  از مسئولين خواستند تا حداقل سالي يک بار از نزديک وضعيت زندگي روستاييان را ببينند و به مشکلات آنان رسيدگي شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در حاشيه ديدارمردمي در شهرستان بن در  گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: دين رکن اصلي انقلاب است يادمان باشد که امام انقلاب يک فرد خدايي وپرورش يافته در مکتب دين بود و امروز خلاء اي که انقلاب اسلامي را تهديد مي کند گرفتن اسلام از اين نظام است.

وي در ادامه افزود: برادران و خواهران اگر من و شما انقلاب را داشته داشته باشيم و حکومت در دست ولايت فقيه باشد و جمهوري را هم داشته باشيم اما اسلام را نداشته باشيم هيچ ارزشي ندارد و امروز تمام تلاش دشمن اين است که اسلام را از انقلاب ما بگيرد، اسلام را از درون کشور ما بگيرد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آن چه که لازم است هوشياري ملت ما است چرا که دشمن با تمام قوا در تمامي شهرها وروستا ها ورود کرده است گفت: تمام ولنگاري و بي بند و باري در دنيا از ماهواره و اينترنت مي باشد، چراکه در تمام شهرها و وجود دارد و وارد خانه ها شده و وقتي که ماهواره وارد خانه ها شد اسلام از آن خانه خارج مي شود و ديگر اسلام برايشان بيگانه مي شود

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري مراقبت‌هاي اوليه در فرهنگ‌سازي را يک مسئله فرهنگي بسيار مهم و ضروري عنوان و خاطرنشان کرد: متأسفانه درحال حاضر مراقبت‌هاي اوليه در حاکم کردن فرهنگ ديني و اسلامي وجود ندارد و فقط با حرف و شعار مي‌خواهيم فرهنگ اسلامي را در جامعه نهادينه کنيم.

نکونام تصريح کرد: ضمن اين که از روي منبرها و از طريق رسانه مسائل فرهنگي بايد تبيين و به جامعه عرضه شود که کار بسيار ارزشمند و کارساز است اما حتما در کنار آن بايد يک سري قوانين عملياتي وجود داشته باشد و دستگاه‌ها اختيارت لازم براي اعمال قانون و برخورد با متخلفان به معناي واقعي را داشته باشند.

وي افزود : بعضا شنيده مي شود که افرادي ميگويند دنيا پيشرفت کرده و ما از دنيا عقب مانده ايم اما در صورتي که اين حرف درست نيست بلکه با اين ترفند ها مي خواهد دين را از جامعه ما بگيرد و ما را از راه اصلي و رسيدن به هدف خودمان که دين اسلام است منحرف کنند.

وي بيان کرد: يادمان نرفته است که امام (ره) فرمود: يک موي کوخ نشين مومن ومتعهد به تمامي کاخ نشينان مي ارزد،فکر نکنيد ما سعادت ما در سايه آباداني دنيا رقم ميخورد نه اينگونه نيست و راه اين نيست.

نکونام با بيان اينکه مسئولين تمام تلاش خود را به کار ببرند تا مشکلي از مشکل ها ي مردم را برطرف کنند گفت: مسئولين بتوانند خدمتي به اين مردم بکنند ما بايد براي دنياي باقي و بقاي خود تلاش کنيم،چرا که ما ما براي بقا آفريده شده ايم و از تمام دنيا چيزي برايمان باقي نمي ماند بجز  پيوند با خدا  و کارهاي که براي خدا و خدمت به خلق خدا  انجام شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام افزود: امروز از نفوذ فيزيکي دشمنان در داخل کشور ميترسند درحالي که دشمني بسيار زيرکانه در حال تزريق فرهنگ بي فرهنگي و بي ديني در روستا مي باشد  به سراغ مومنان در روستا ها مي روند ، بايد با تمام توان وقوا جلوي اين دشمنان بايستيم.

وي درباره قدرت نظامي و توان موشکي جمهوري اسلامي ايران گفت : اين بخش بسيار جزئي وکوچک از قدرت نظامي در کشور است و با چند موشک تمام دنيا را لرزاند و همگي بدانيد که تمامي اين قدرت ها از شهدا و اسلام و خداوند است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۳:۱۵

28 Jan 2020