۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۴۰۶۹
دادستان کوهرنگ:

به شدت با تخلفات در انتخابات برخورد می‌شود

دادستان کوهرنگ گفت: در گام اول سعي دستگاه قضا بر پيشگيري و تذکر قبل از وقوع جرم است ولي چنانچه تخلفي در انتخابات ملاحظه شود چون تذکر قبلي را داده ايم به تناسب آن تذکر برخورد شديدتر خواهد بود.
به شدت با تخلفات در انتخابات برخورد می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، محمد قاسمي، دادستان کوهرنگ در حاشيه برگزاري انتخابات هيئت هاي اجرايي شهرستان کوهرنگ ضمن تقدير از هيئت اجرايي و نظارت بر انتخابات شهرستان، اظهار کرد: با تمام هجمه ها، برنامه ريزي ها و توطئه هاي پيش بيني شده از سوي معاندين انتخاباتي ديگر را در پيش داريم.
 
وي گفت: سعي ما برگزاري انتخابات سالم است، قانون خط و مشي همه را مشخص کرده است.
 
قاسمي افزود: هر عزيزي که در اين جلسه بعنوان عضو هئيت اجرايي انتخاب مي شود امين مردم تلقي شده است و خداي ناکرده خيانت در اين موضوع جداي از بحث اخلاقي و شخصيتي مطمئنا در ديار باقي جزاي آن را خواهد ديد.

دادستان کوهرنگ بيان داشت: ممکن است علايق، سلايق، بينش ها و ديدگاههاي متفاوتي از نظر سياسي داشته باشند اما نبايد آخرت را فداي اين ديدگاه کنيم.

وي تاکيد کرد: در گام اول سعي دستگاه قضا بر پيشگيري و تذکر قبل از وقوع جرم است ولي چنانچه تخلفي ملاحظه شود چون تذکر قبلي را داده ايم به تناسب آن تذکر برخورد شديدتر خواهد بود.

محمد قاسمي تصريح کرد: جايي هست ما موضوع را يادآوري نکرده ايم عذري براي تخلف و سرپيچي از قانون نيست اما جايي که ما از گام پيشگيري وارد موضوع مي شويم تذکرات و آسيب ها را يادآوري مي کنيم و در بحث برخورد کوتاهي نخواهيم کرد.

دادستان کوهرنگ در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دوره هاي قبلي برگزاري انتخابات، پيشگيري ها جواب داد و موضوع به تشکيل پرونده نرسيد.

وي ابراز اميدواري کرد: از آنجايي که نظام مقدس جمهوري اسلامي اجراي قانون را بر عهده ما گذاشته است بايد اين وظيفه را به نحو احسن انجام دهيم.

قاسمي گفت: در دوره قبلي شهرستان کوهرنگ از نظر نظم و انضباط، وضعيت تبليغات خيلي منظم و مرتب پيش رفت به گواهي آمار مشکلي خاصي نبود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۳۷

27 Dec 2019