۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۶۳۱۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرکرد:

نمايشگاه بزرگ عاشوراييان تلفيقي از هفته دفاع مقدس و ايام محرم است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرکرد گفت: هم زمان با دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس نمايشگاه بزرگ عاشوراييان در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد و با حضور استاندار چهارمحال و بختياري فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) و جمعي ديگر از مسئولين افتتاح شد
نمايشگاه بزرگ عاشوراييان تلفيقي از هفته دفاع مقدس و ايام محرم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعيل مولوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرکرد در حاشيه افتتاح  نمايشگاه بزرگ عاشوراييان در شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: در آستانه گراميداشت و ياد و خاطره رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شاهد افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس بوديم.

وي تصريح کرد: افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس تلفيقي از هفته دفاع مقدس و ايام محرم است که با نام نمايشگاه بزرگ عاشوراييان و با همکاري تمام دستگاه ها و نهادهاي اجرايي و سازماني شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختياري در مکان مصلي بزرگ حضرت امام خميني (ره) افتتاح شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرکرد هدف از برپايي نمايشگاه را نکوداشت، پاسداشت و زنده نگه داشتن ياد و نام کساني است که از جان خود گذشتند تا از ناموس خود دفاع کرده باشند، از جان خود گذشتدند تا ياد ما بماند و جان خود را در کف اخلاص نهادند تا امروز امنيت را براي ما به ارمغان بياورند دانست.

مولوي با اشاره به اينکه امروز در اين نمايشگاه حدود۳۰  غرفه که تلفيقي از غرفه هايي همچون فضاي مجازي و جنگ نرم اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي و عملکرد نقش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است اذعان داشت: اين نمايشگاه در غالب تيپ قمر بني هاشم (ع) که از افتخارات هشت سال دفاع مقدس و از افتخارات اين استان بودند و هستند و غرفه هايي در قالب ترويج فرهنگ عفاف و حجب و سبک زندگي اسلامي که بسيج خواهران و توليد کننده هايي که در اين عرصه فعاليت دارند در اين غرفه ها مشغول فعاليت هستند

وي با بيان اينکه در اين نمايشگاه مشاوره نيز ارائه خواهد شد بيان داشت: عرضه محصولات ايراني اسلامي ازجمله کارهايي است که در اين نمايشگاه صورت گرفته است.

مولوي ادامه داد: کلبه معرفت با حضور خواهران انديشمند و کارشناسان مجرب طب سنتي و سبک زندگي اسلامي در اين نمايشگاه وجود دارد.

وي اذعان داشت: نقش امر به معروف و نهي از منکر در زنده نگه داشتن ياد و نام عاشورا در قالب دو غرفه به بينندگان ارائه خواهيم شد.

مولوي به ديگر فعاليت ايستگاه سلامت در اين نمايشگاه اشاره کرد و گفت: معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان در بسيج جامع پزشکي که ويزيت رايگان در غالب تست قند خون و فشار خون ارائه مي دهند.

وي ادامه داد: غرفه بصيرت افزايي در اين نمايشگاه وجود دارد که در اينجا شبهات سياسي ارائه خواهد شد.

مولوي بيان داشت: بسيج مردمي در هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ياد و نام که در غالب نقش بسيج در هشت سال دفاع مقدس فعال هستند.

وي به اکران فيلم داعش در شهرکرد نيز اشاره کرد و گفت: اکران فيلم داعش در شهرکرد کار بسيار ارزشمندي است که با همکاري سپاه قمر بني هاشم (ع) توليد شده است.

مولوي يادآور شد: اين نمايشگاه تا پايان دفاع مقدس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به روي بينندگان عزيز باز خواهد ماندو هماهنگي هايي انجام شد که از ظرفيت فرهنگيان عزيز در شهرستان و همچنين بسيج دانش آموزي خواهر و برادر به ترتيب برنامه اي که در اختيار آن ها قرار داديم در بسيار مشاق بودند و مراجعاتي داشتند که به صورت منسجم و بازديد کنند و در طول هفته استفاده خواهيم کرد.

وي به نقش رسانه ها نيز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه ها مي توانند با زدن قلم بهترين نقش را در افکار عمومي رقم بزنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۵:۱۲

25 Jan 2020