۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۱۳۵۹

چهارمحال وبختیاری پایتخت قایقرانی اسلالوم کشور

رئیس کمیته اسلالوم و آب های خروشان فدراسیون قایقرانی گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود و موقعیت جغرافیایی، شهرستان سامان پایتخت قایقرانی اسلالوم کشور می شود.
چهارمحال وبختیاری پایتخت قایقرانی اسلالوم کشور
به گزارش  جهانبین نیوز؛  کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم و آب های خروشان فدراسیون قایقرانی با هدف ارزیابی ظرفیت‌های این منطقه در دیدار با فرماندار شهرستان سامان، اظهار کرد: این شهرستان با میزبانی مسابقات قهرمانی اسلالوم در کشور و طرفداران بسیار، آینده‌ای روشن را در این رشته برای خود رقم زده است.

اشرف، وجود ورزشکاران مطرح، باشگاه های فعال، مربیان و داوران و جوانان علاقمند به رشته اسلالوم را از دیگر ظرفیت های شهرستان سامان و استان چهارمحال و بختیاری در این رشته برشمرد.

اشرف برگزاری کلاس های داوری و مربیگری در شهرستان سامان را از جمله گام‌های موثر در تحقق این مهم دانست و گفت: شهرستان سامان در آینده‌ای نه چندان دور پایگاه ورزش قایقرانی اسلالوم خواهد شد و در سال آینده شهرستان سامان میزبان مسابقات قهرمانی کشور است.

رئیس کمیته اسلالوم و آب های خروشان فدراسیون قایقرانی، آموزش، تمرین، برپایی اردوهای قهرمانی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را از جمله برنامه های موثر در رسیدن به این مهم عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به وجود ۶۵ کیلومتر از طول رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان، در ادامه بیان کرد: ظرفیت مطلوبی به منظور توسعه ورزش های آبی دراین شهرستان قرار دارد.

کمال اکبریان با اشاره به اقدامات انجام شده دراین راستا، خاطرنشان کرد: دو منطقه در اطراف شهر هوره و پل زمانخان برای این ورزش انتخاب شده که صدور مجوزهای لازم توسط دستگاه های ذیربط، موجب پیشرفت این طرح و توسعه گردشگری و ورزش قهرمانی در این شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۲:۲۰

28 Dec 2019