۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۷۹۴۹
با صدور پیامی

قدرداني استاندار از حضور مردم در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت"

استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي از حضور مردم استان در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت" قدرداني کرد.
قدرداني استاندار از حضور مردم در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت"
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامیاز حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم چهارمحال و بختياري با حضور خود در اين راهپيمايي بزرگ سيلي محکمي به صورت آشوبگران و مشت محکمي بر دهان ايادي استکبار جهاني زدند.

مردم انقلابي، متدين و شهيدپرور چهارمحال و بختياري همانند ساير صحنه هاي تاريخي ايران اسلامي باز هم به ميدان آمدند تا حضور پرشکوه خود طرحي ديگر از دسيسه هاي استکبار جهاني را شکست دهد.

حضور مردم چهارمحال و بختياري در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت" ۱۷ دي ۱۳۹۶ عليه آشوبگران و اغتشاشگران اخير و در دفاع از نظام جمهوري اسلامي، آرمان هاي امام خميني (ره)، تجديد پيمان با مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و بيعت با شهداء بار ديگر پايه هاي استکبار جهاني را به لرزه درآورد.

خروش دلاورمردان و شيرزنان چهارمحال و بختياري خط بطلاني بر تمامي نقشه هاي پليد استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا، اسرائيل و نوکران آن ها مانند عربستان سعودي کشيد.

مردم ايران و چهارمحال و بختياري پشتوانه اي محکم و براي نظام، جمهوري اسلامي و انقلاب هستند که هيچ توطئه اي نمي تواند بين آنان اندک سستي اي ايجاد کند.

به همين منظور اينجانب از حضور آگاهانه، با بصيرت، پرشکوه و ارزشمند مردم چهارمحال و بختياري در راهپيمايي بزرگ "شکوه وحدت" عليه آشوبگران و اغتشاشگران اخير و خروش آنان عليه استکبار جهاني قدرداني مي کنم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۸:۰۷

27 Dec 2019