۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۷۱۲۹
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛

سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) آماده تعامل و همکاری با استانداری/بازسازی 6 روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه های استانی از ظرفیت های بسیار خوبی در درون استان ها برخوردار هستند و هم می توانند از ظرفیت های سپاه کشوری از جمله قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای کمک به استان کمک کند.
سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) آماده تعامل و همکاری با استانداری/بازسازی 6 روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در دیدار با استاندار جدید این استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و عرض تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور اظهار داشت: خدا را شاکریم که استاندار از خانواده معظم شهدا هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از اقدامات قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق استان و با اعلام آمادگی برای همکاری و استفاده از ظرفیت های سپاه استان افزود: سپاه های استانی از ظرفیت های بسیار خوبی در درون استان ها برخوردار هستند و می توانند از ظرفیت های سپاه کشوری ازجمله قرارگاه خاتم برای کمک به استان کمک کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته استان چهارمحال و بختیاری به دلایل مختلف ارتباط خوبی با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نداشته است گفت: از زمان انتصاب به عنوان فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چندین جلسه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) که یکی از جلسات آن با حضور استاندار سابق همراه بود شرکت کردیم که نتایج خوبی هم داشت، در همین راستا هم، چندین مورد مسئولین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در استان حضور پیدا کردند، مصوباتی هم به همراه داشت که انشالله این روند ادامه پیدا کند و از ظرفیت های سپاه در استان استفاده شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اعلام کرد سپاه آمادگی این را دارد که در هر زمینه ای با مجموعه استانداری تعامل و همکاری داشته باشد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه بازسازی مناطق روستایی حادثه دیده استان کرمانشاه را به سپاه واگذارکرده اند گفت: طبق تقسیم بندی صورت گرفته بازسازی 6 روستا به عهده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) می باشد که بالغ بر صد خانوار است، با برنامه ریزی صورت گرفته کمک های مردمی جمع آوری شده درسطح استان روز شنبه ارسال می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در پایان گفت: نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی های عزیز جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور می باشد.

انتهای پیام1026ج /1027 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۵:۴۶

27 Dec 2019