۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۵۱۴۹
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در برخی از محورهای چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تا ساعت ۲۴ روز جمعه محدودیت‌های ترافیکی برای تردد کامیون‌ها در محورهای اصفهان-بوشهر-یاسوج و اصفهان-بروجن-لردگان-ایذه وجود دارد و از رانندگان ماشین‌های سنگین درخواست داریم تا زمانی که تردد برای آن‌ها ممنوع اعلام شده از حضور در جاده ها خودداری کنند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.
ممنوعیت تردد کامیون‌ها در برخی از محورهای چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه
سرهنگ رحت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه بار ترافیکی روز گذشته در محورهای شهرکرد-اصفهان، شهرکرد-سامان، پل سودجان تا شهر چلگرد و شهرکرد-شلمزار سنگین و بقیه محورها نیمه‌سنگین بود.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی امروز روان است و وضعیت عادی خود را دارد و تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است افزود: پیش بینی ما بر این است که بار ترافیک مجددا افزایش داشته باشد و تا روز جمعه بر شدت آن افزوده شود چون در حال حاضر مسافران ساکن هستند و هنوز هیچ تحرکی ندارند.

سرهنگ نجفی تاکید کرد: تا ساعت ۲۴ روز جمعه محدودیت‌های ترافیکی برای تردد کامیون‌ها در محورهای اصفهان-بوشهر-یاسوج و اصفهان-بروجن-لردگان-ایذه وجود دارد و از رانندگان ماشین‌های سنگین درخواست داریم تا زمانی که تردد برای آن‌ها ممنوع اعلام شده از حضور در جاده ها خودداری کنند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم در روز جمعه و در مسیر برگشت مجددا بار ترافیکی در همه محورها سنگین شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه میزان تصادفات منجر به فوت کاهش داشته و آمار نهایی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۶:۰۶

1 Feb 2020