۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۱۱۹۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)

استکبار ستیزی، راه حل تحقق وعده های الهی است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: استکبار ستیزی تنها راه حل تحقق وعده های الهی است .
استکبار ستیزی، راه حل تحقق وعده های الهی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در نشست مجمع عالی بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیات ۱۰۵ سوره انبیاء ، ۵ قصص، ۵۵ نور و ۱۴۹ بقره گفت: با تفکر در آیات قرآن، با چند نکته اساسی روبه رو می شویم. یکی از نکات، تحقق وعده های الهی و محقق شدن آن با استکبار ستیزی است.

سرافراز افزود: در مقابل ظلم و ستم نمی توان سکوت کرد و انتظار داشت که وعده های الهی در قرآن به مسلمانان تحقق یابد؛ بلکه باید به مقابله با آن پرداخت تا خداوند نیز اعجازش را بر ما آشکار سازد .

وی، به مقابله با استکبار و نظام سلطه و طاغوت زمان با توجه به اوامر ولی فقیه به عنوان دومین نکته اشاره و تصریح کرد: با توجه به وعده الهی که حکومت جهان از آن مصلحین می باشد. برای رسیدن به این وعده ملزوماتی وجود دارد که ایمان و اخلاص مهم ترین ابزار برای رسیدن و دست یابی به این موضوع می باشند و در آیات ذکر شده، حضرت داوود علیه السلام نمونه بارز در تبعیت از فرامین الهی و ولی خدا و داشتن عملی صالح و اخلاصی کامل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد: پیروزی بر استکبار و مستکبرین زمانی است که استکبار در نظر ما ناچیز و کوچک شمرده شود و به همان مقدار که استکبار کوچک شمرده می شود به همان مقدار هم پیروزی برای ما پدیدار می گردد .

حجت الاسلام سرافراز گفت: برای مقابله با دشمن باید خودمان را به معنویت، ایمان و سلاح روز مجهز کنیم تا بتوانیم بر دشمن غلبه یابیم و وعده الهی محقق شود .

وی به دو مشکل اساسی برخی از گروه ها و احزاب اشاره کرد و گفت: دو مشکل اساسی عدم اطاعت و تبعیت محض از ولی خدا و در زمان ما ولایت فقیه و بزرگ جلوه دادن قدرت دشمن در نظر ها هیچ گاه اجازه برتری را به این گروه ها و احزاب نخواهد داد و همیشه در برابر دشمن شکست خواهند خورد .

سرافراز افزود: دشمن ۳۶ سال است که ما را تحریم کرده است و ۳۶ سال است ما در مقابل آنها ایستاده ایم و بر قدرت و توانایی خود تکیه کرده ایم و امروز می بینیم که در تمام معادلات کشور های غربی ایران به حساب می آید چرا که انقلاب اسلامی ایران به دشمن ضربه سنگینی را زده است .

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که دشمنان برای ما تهاجم فرهنگی دارند ما نیز برای آنها تهاجم فرهنگی محسوب می شویم چرا که هشت سال دفاع مقدس ما برای آنها و تمام کشور های جهان در زمینه آزادی خواهی و ظلم ستیزی و اسلام خواهی الگو به شمار می آید .

سرافراز گفت: باید ما قدردان خود به عنوان ملت قیام کننده و همیشه در صحنه و به یمن وجود ولی فقیه و رهبری فرزانه و مدبر قدردان باشیم و به توانایی های خود ایمان داشته باشیم و خوب یاد بگیریم، خوب درک کنیم و خوب عمل کنیم تا به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابیم .

انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۶:۱۷

27 Dec 2019