۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۳۷۸۱
در روز عيد صورت گرفت

عيد فاطمي با خانواده شهدا کوهرنگ + تصاوير

به مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز باستاني مسئولان شهرستان کوهرنگ با حضور در منزل خانواده هاي معظم شهدا آغاز سال جديد را به آنها تبريك گفتند.
عيد فاطمي با خانواده شهدا کوهرنگ + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امنيت، آرامش و اقتدار امروز كشور و نظام اسلامي ايران مرهون شجاعت ها و ايثارهاي جوانان و رزمندگاني است كه با نثار كردن جان خود در راه آرمان هاي بلند اسلام و انقلاب نشان دادند كه مردانه پاي عهد خود براي اعتلاي نظام و انقلاب اسلامي هستند.

يكي از مهمترين عوامل روحيه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس براي رويارويي با دشمن خبيث مادران و پدران رزمندگان بودند كه فرزندان خود را رضايت كامل در راه اسلام راهي جبهه هاي حق عليه باطل مي كردند و بعد از شهادت فرزندشان نيز صبري زينب وار داشتند.

همه ساله در آغاز سال جديد كه نويد آرامش و شادي را به همه ما ايرانيان مي دهد چه خوب است ديد و بازديدي از خانواده هاي معظم شهدا شهرمان داشته باشيم.

مسئولان شهرستان کوهرنگ از جمله فرماندار، معاون فذماندار، بخشدار، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، جانشين نيروي انتظامي، رئيس کميته امداد، رئيس هلال احمر و تعدادي ديگر نيز با توجه به اين امر مهم از آغازين روزهاي سال در منزل خانواده هاي معظم شهدا حضور يافتند و ضمن ديداري مجدد سال جديد را به مادران و پدران شهدا در بخش مرکزي و صمصامي تبريك گفتند.
















انتهاي پيام/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۴:۱۵

1 Feb 2020