۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۷۸۳۱
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

بیش از 4000 طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیش از ۴ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمامی که درصد کمی تا پایان کار و بهره برداری دارند، در اولویت اداره ورزش و جوانان است.
بیش از 4000 طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد
امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به محدودیت‌های دولت در حوزه اعتبارات اظهار داشت: هدف ما ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در حوزه ورزش است همچنین به دنبال آنیم که فضای حمایتی را ایجاد کنیم که بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که علاقمند هستند در زمینه های مختلف مشارکت و کسب درآمد کنند، بتوانند در حوزه ورزش از این ظرفیت استفاده کنند.

خادم با اشاره به مصوبات مجلس افزود: قوانینی داریم که در آن می توانیم واگذاری هایی داشته باشیم و بخش خصوصی را در پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی که نیازمند سرمایه گذار هستند مشارکت دهیم، از طریق تسهیلات ارزان قیمت می‌توانیم این شرایط را فراهم کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: با فروش تعدادی از اماکن ورزشی که امکان تغییر کاربری دارند، منابعی را در بخش خصوصی فراهم می‌کنیم، این منابع براساس قانون به خود استانها بازگشت داده می شود و از طریق این منابع می توانیم در حوزه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی حمایت کنیم.

امیررضا خادم با بیان اینکه بیش از ۴ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمامی که درصد کمی تا پایان کار و بهره برداری دارند، در اولویت اداره ورزش و جوانان است.

خادم در پایان گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام طرح نیمه تمام مورد نیاز است.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۲۴

9 Jan 2020