۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۸۵۷۱

خودتان را خرج خدا کنيد و به تکليفتان عمل کنيد

شهدا تا آخرين قطره خونشان در راه دين استقامت کردند و جنگيدند شما هم خودتان را خرج دين و خدا کنيد، به نتيجه فکر نکنيد و به تکليفتان عمل کنيد.
خودتان را خرج خدا کنيد و به تکليفتان عمل کنيد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار منطقه آزاد محمد احمديان صبح امروز در يادواره ششمين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد به عظمت شهداي گمنام اشاره کرد و افزود: خداوند ۸ سال به ما فرصت پرواز داد و آنهايي که توانستند به سوي خدا پر زدند و امروز ما مانده ايم تا بگوييم پرزدن بال نمي خواهد دل مي خواهد هر که دلش پاک تر بود شهيد شد.

وي گمنام را کسي ناميد که نمي داند چرا شهدا بعد از سال ها جنازه هاي آنان بر مي گردد و بعضي ها هم هنوز برنگشته اند تصريح کرد: شهدا رفتند تا امروز دين ما، خاک ما و ناموس ما سرزنده بماند.

محمد احمديان با بيان اينکه شهدا اين استان مي توانستند در شهرکرد در بهترين آب و هوا زندگي کنند خاطرنشان کرد: ولي رزمندگان و شهدا به شلمچه رفتند و جنگيدند به طوري که بعضي از آنها از تشنگي شهيد شدند.

اين يادگار دفاع مقدس گفت: شهدا تا آخرين قطره خونشان در راه دين استقامت کردند و جنگيدند شما هم خودتان را خرج دين و خدا کنيد، به نتيجه فکر نکنيد و به تکليفتان عمل کنيد.

گفتني است اين يادواره همزمان با سالروز تدفين شهداي گمنام در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد توسط بسيج دانشجويي اين دانشگاه برگزار شد و در پايان مراسم حاضرين به محل قبور شهداي گمنام رفته و به مقام شامخ اين شهيدان اداي احترام کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۸:۴۳

27 Jan 2020