۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۸۴۶۱
امام جمعه موقت شهر اردل:

ملت ايران يگانه اند و مثل خورشيد مي درخشند/22 بهمن روز تجديد ميثاق با ولايت و آرمان هاي انقلاب اسلامي است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: ملت ايران يگانه اند و مثل خورشيد مي درخشند و به ديگر ملت ها نور مي دهند و آنقدر با شکوهند که دشمن هم نمي تواند آن را مخفي کند.
ملت ايران يگانه اند و مثل خورشيد مي درخشند/22 بهمن روز تجديد ميثاق با ولايت و آرمان هاي انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام محسن محمودي گهرويي امام جمعه موقت شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوالي الهي اظهار داشت: تقوا بسيار مهم است و انسان به واسطه تقوا مي تواند مسير زندگي خود را پيدا کرده و به سعادت برسد.

حجت الاسلام محمودي تصريح کرد: اگر انسان تقوا نداشته باشد از مسير اصلي منحرف شده و گمراه مي شود.

وي افزود: تقوا عامل شناخت صحيح، آبرو و حيثيت اجتماعي انسان است.

حجت الاسلام محمودي با اشاره به حديث پيامبر اکرم (ص) گفت: هر کسي که خداوند تقوا را برايش روزي قرار دهد خير دنيا و آخرت نصيبش مي شود.

ملت ايران يگانه اند و مثل خورشيد مي درخشند

حجت الاسلام محمودي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با بيان اينکه ملت ايران يگانه اند و مثل خورشيد مي درخشند و به ديگر ملت ها نور مي دهند و آنقدر با شکوهند که دشمن هم نمي تواند آن را مخفي کندافزود:با حضور حماسي در راهپيمايي ۲۲بهمن به جهانيان نشان مي دهيم که به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامي و امام راحل پايبند هستيم و از مواضع حق طلبانه خود عقب نشيني نمي کنيم.

محمودي ضمن تاکيد بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي باشکوه ۲۲ بهمن و با بيان اينکه ۲۲ بهمن روز تجديد ميثاق با ولايت و آرمان هاي انقلاب اسلامي است اظهار کرد:استکبار جهاني اعم از آمريکا ،اسرايل غاصب و انگليس خبيث و ايادي آنها همه باهم دست به دست هم داده اند عليه حق ، عليه انقلاب و عليه دين خدا .

وي گفت:در يوم الله ۲۲بهمن طاغوت به زيرکشيده شد و بيرق الله در کشور به اهتزاز درآمد و جنود حق بر جنود شيطان پيروز شد.

امام جمعه موقت شهر اردل بيان کرد: ۲۲ بهمن امسال روز تماشايي در کشور است و همه مردم در راهپيمايي امسال حاضر شده و به ابرقدرت ها عظمت خود را نشان مي دهند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۶:۳۸

29 Dec 2019