۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۲۴۲۱
کارشناس مسائل سياسی:

در فتنه، فضا غبارآلود و تشخيص حق و باطل بسيار سخت است

کارشناس مسائل سياسي گفت: در فتنه، فضاي فراهم مي شود غبارآلود و حق و باطل با يکديگر به نحوي ترکيب می شوند که تشخيص حق و باطل در آن فضا بسيار سخت مي شود.
در فتنه، فضا غبارآلود و تشخيص حق و باطل بسيار سخت است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ منوچهر خليليان کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا الان کشور ما با فتنه هاي مختلفي روبه رو بوده و دشمنان اين سرزمين از ابتداي اتقلاب براي نابودي اين نظام دست به حربه ها وشيطنت هاي مختلف زده اند.

خليليان عنوان کرد: دولت بازرگان به عنوان نهضت آزادي يک فتنه اي بود که در اوايل انقلاب شکل گرفت و بعد از آن فتنه هاي ديگري را در سال هاي 60 تا 61 اتفاق افتاد در پس ازآن بازهم فتنه ديگري بود که در کشور بوجود آمد و کسي که به عنوان قائم مقام رهبري در کشور بود از دايره انقلاب فاصله گرفت.
 
اين کارشناس مسائل سياسي گفت: جريان انحرافي در دولت نهم ودهم  فتنه ديگري را در کشور ما بوجود آورد، شبه افکني در خصوص ولايت فقيه و ظهور آقا امام زمان (عج) از شاخصه هاي اين جريان انحرافي بود.

وي با بيان اينکه ما در داخل کشور از جنس هاي ديگر اين فتنه نيز داشتيم گفت: بطور مثال 8 سال جنگ ايران و عراق همزمان درگيري داخلي در کردستان فتنه ديگر دشمن براي نابودي نظام بود.

خليليان گفت: ترور شخصيت هاي ارزشمند اين کشور و هم چنین تحريم اين نظام که از همان اوايل انقلاب  بود و تا الان هم ادامه دارد، فتنه ي سال 1378 و ده سال بعد از آن  فتنه سال 1388 و در نهايت فتنه جنگ نرم مواردی هستند که ما همزمان و در تمامي اين موارد با دشمن در حال جنگ هستيم.

وی يادآور شد: در سال 1388 علي رغم همه شيطنت هاي دشمن و سياه نمايي که از اوضاع داخلي ايران در شبکه هاي ماهواره اي و داخلي خودشان بوجود آورده بودند مردم به صحنه آمدند و حماسه ای زيبا آفريدند  و در انتخابات سال 88، 40 ميليون نفر  شرکت داشتند و مشارکت مردم در حدود 85%بوده و اين انتخابات نماد عزت و سربلندي و افتخار ايران اسلامي است.

خليليان تصريح کرد:  اما با کمال تاسف اين انتخابات پرشور و موفقيت آميز در کشور متاسفانه با فتنه هاي فتنه گران که از قبل هم برنامه ريزي شده بود تبديل به صحنه هاي بي آبرويي شد و در عرصه ي بين المللي د چهره ي جمهوري اسلامي ايران را مخدوش کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به افرادي که ادعا مي کردند پيرو خط امام و رهبري هستند گفت: آنها قبلا  هم جمهوريت نظام را قبول داشته و هم اسلاميت نظام را و پايبند بودند به آن ولي متاسفانه بعد از اعلام نتايج آراء هم به اسلاميت و هم به جمهوريت نظام بي اعتنايي کرده و تهمت تقلب به نظام زدند، و بيانه صادر کردند و مردم را به آشوب و ساختارشکني دعوت کردند.

وي يادآور شد: سه روز پس از انتخابات آقاي موسوي خدمت مقام معظم رهبري مي رسد و رهبري مي فرمايند اگر شما به نتيجه ي انتخابات اعتراض داريد اين اعتراض فرايند و ساز و کار قانوني دارد چرا مردم را به کف خيابان ها دعوت مي کنيد و زمينه را براي يک سري فرصت طلب فراهم مي کنيد.

خلیلیان ادامه داد: اما آقاي موسوي موضوع بسته شدن سايتش توسط وزارت ارشاد را مطرح می کند و از رهبر انقلاب می خواهد که سايتش را باز کنند و قول می دهد که در پاسخ به این کار ه طرفداران خود اعلام کند که  به خانه هاي خود برگردند، مقام معظم رهبري همان شب دستور به باز شدن سايت آقاي موسوي مي دهند و فردای همان روز دوباره آقاي موسوي دعوت به آشوب مي کند اين يعني سقوط آدمي که ادعا دارد از سال هاي قبل از انقلاب در کنار امام بوده و در کارهاي مديريتي کشور بوده و الان اين چنين رفتار مي کند ،اين يعني سقوط اين فرد.

وی گفت: يا اينکه افراد ديگر که از سال هاي 42 عقبه ي طولاني دارند و ادعا مي کنند که زندان رفته اند و سختي هاي زيادي را کشيده اند اما در نهايت نامه ي بي ادبانه ي بدون سلام را به حضرت آقا مي نويسند و در نامه تهديد مي کنند که اتفاقاتي در راه است، اين يعني سقوط يک آدم سياست مدار از اوج به پايين ترين سطح.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: فضاي فتنه فراهم مي شود و فضا غبارآلود مي شود و حق و باطل با يکديگر ترکيب مي شوند به گونه اي که تشخيص حق و باطل سخت مي شود و به تعبير شهيد مطهري در اين شرايط نياز به يک قطب نما داريم و آن قطب نما بصيرت است، و بايد گفت که يکسري از خواص ما در آن صحنه مردود شدند، خواصي که از خون شهدا از امام و رهبري دفاع نکردند.

خليليان با اشاره به اینکه حالا بعضي ها خوش بينانه به اين موضوع مي نگرند و مي گويند اين ها ندانسته وارد اين موضوع شدند گفت: اين تراژدي خطرناک، 8 ماه تمام کشور ما را درگير خود کرد و يک بار ديگر تاريخ اسلام را در سال 88 در کشور ما تکرار کردند و آن هايي که ادعاهاي آن چناني داشتند سرنوشتي مانند طلحه و زبير پيدا کردند و از خط امام و رهبري فاصله گرفتند و همين الان هم براي نسل نوجوان و جوان ما خط امام را تحريف مي کنند.

وی با اشاره به انتخابات سال 88 در کشور تصريح کرد : يکي از ريشه هاي شکل گيري فتنه ي 88، در خارج از کشور بود مديريت اصلي آمريکايي ها برعهده داشتند، يکي از کانديداي جمهوري خواهان درانتخابات سال 2008 يعني سال 1384 به جريان جنبش سبز اشاره مي کند ومي گويد نظام ايران را با جنبش سبز منهدم مي کنيم و در 2سال بعد باز در طي سخنراني خود باز مي گويد بايد بر روي ايراني ها بمب بريزيم و بلافاصله پس از انتخابات دشمن هشت دفتر ارتباط گيري را تشکيل مي دهد که با عناصر فتنه در ايران مستقيما در ارتباط بودند اين اتفاق کاملا برنامه ريزي شده بود.

خليليان ادامه داد: از ديگر عوامل فتنه ي 88، خواص بي بصيرت بودند که نقش اساسي را در اين جريان داشتند و الان هم بعد از اين چندين سال حاضر به اعتراف نيستند.

خليليان خاطرنشان کرد: در روز نهم دي ماه مردم آن سونامي بزرگ را بوجود آوردند که اصلا برنامه ريزي شده هم نبود و کاملا بصورت خودجوش بود که سيلي محکمي به فتنه گران بود و حماسه ي نهم دي ماه فرياد مردم ايران بر سر خواص بي بصيرت بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بيان اينکه فتنه آينده، خيلي سخت‌تر خواهد بود، ابراز کرد: بايد ما در دايره ولايت و امام و مسير ارزش ها باشيم که خداي ناکرده فضا را براي شيطنت دشمن فراهم نکنيم و از حوادثي که در تاريخ اسلام رخ داده است درس بگيريم،بايداز فتنه ي 88 درس بگيريم اگر پشت سر ولايت باشيم سقوط نخواهيم کرد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۱:۳۸

30 Dec 2019