۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۲۸۴۷۱
امام جمعه اردل:

مردم اردل براي تعيين سرنوشت خود با شور و شعور به پاي صندوق هاي راي آمدند

امام جمعه شهر اردل گفت:مردم ولايتمدار شهرستان اردل براي تعيين سرنوشت خود با شور و شعور به پاي صندوق هاي راي آمدند تا حماسه سياسي ديگري را خلق کنند.
مردم اردل براي تعيين سرنوشت خود با شور و شعور به پاي صندوق هاي راي آمدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت السلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزان به تقواي الهي با بيان اينکه مردم متدين و آگاه شهرستان اردل با قشر هاي مختلف ميهن اسلامي اعم زن، مرد، پير و جوان، کارگر و کشاورز با حضور پر صلابت و هوشمندانه خود به تکليف ملي و ميهني خود عمل نموده و بر اساس منافع ملي و با اعتقاد به تاثير حضور دشمن شکن خود موجي از شادي و شادماني را در دل دوستداران انقلاب اسلامي متجلي ساختند گفت: مردم ولايتمدار شهرستان اردل براي تعيين سرنوشت خود با شور و شعور به پاي صندوق هاي راي آمدند تا حماسه سياسي ديگري را خلق کنند.

سلمان پور افزود: مردم شريف و با بصيرت اردل از ساعات اوليه اخذ آرا در مکان هاي راي گيري حضور يافته و جلوه هاي ديگري از وفاداري به اسلام و انقلاب اسلامي و در حمايت از رهبري معظم انقلاب و خادمين خود در دولت تدبير و اميد را به نمايش گذاشتند .

وي با اشاره به غارت ۲ ميليارد دلاري آمريکا از اموال بلوکه شده ايران همزمان با اجراي برجام اظهار داشت: غارت دو ميلياردي اموال بلوکه شده ايران نشانه غير قابل اعتماد بودن آمريکا است و ما در دوره برجام نيز شاهد بدعهدي آمريکا هستيم؛ در واقع ساختار جوهري و سياست راهبردي آمريکا تسلط بر مراکز قدرت و چپاول ثروت تمامي کشورهاست.

امام جمعه شهر اردل ضمن گراميداشت ۱۲ ارديبهشت ماه سالروز شهادت علامه مرتضي مطهري افزود: الگوي عملي براي معلمان ما آيت‌الله شهيد مطهري است که بايد از سيره و منش آن شخصيت بزرگ علمي سرمشق بگيرند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۵۸

26 Dec 2019