۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۳۴۲۱
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

مسئولان باید مروج فرهنگ دینی در کشور باشند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان باید مروج فرهنگ دینی در کشور باشند و براساس فرمایش امام صادق (ع)، مشروعیت نظام، از ولایت الهی است و غیر از این حرام است.
مسئولان باید مروج فرهنگ دینی در کشور باشند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: مسئولین دولت باید نگاه دین مداری را در راس کار های خود قرار دهند تا در کارهایشان تاثیرات قوی تری را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد : اگر همه ما آنچه را که اولیاء دین برای ما ترسیم کرده اند انجام دهیم قطعا در کارها و عملکردمان قویتر عمل کرده ایم.

نکونام نظام جمهوری اسلامی ایران را نشات گر فته از نگاه ولایت دانست و افزود: خداوند تبارک و تعالی ما را به ولایت و نظام عادلی امر کرده که در این نظام اجرای عدل لازم و ضروری بوده است.

وی اذعان داشت: کسانی که در نظام طاغوت کار می کنند بدانند که کار کردن در این نظام حرام است و نظامی حلال خواهد بود که بر پایه عدل بنا شده باشد.

نکونام بیان داشت: ما باید قدر خودمان را بدانیم که در نظامی خدمت میکنیم که همه چیز آن بر پایه عدل و دین مداری استوار است.

وی به ماه پر فضیلت رمضان اشاره کرد و گفت: مراقب باشیم در این ماه از اسراف کردن بپرهیزیم و اقدامی را انجام ندهیم که مورد خشم خداوند قرار گیرد.

نکونام یاد آور شد: مسئولین باید آنچه را که در اختیارشان قرار می گیرد بتوانند به خوبی از آن در راستای توسعه استان به کار گیرند.

وی افزود.: اگر همه کارهایی که در این نظام صورت می گیرد رنگ و بوی خدایی داشته باشد قطعا راحت می توان دشمن را نیز سرکوب کرد.

نکونام اظهار داشت:تیم مذاکره کننده نباید فراموش کند که در دل دشمن قرار گرفته است و این تیم باید هر حرف و کاری که انجام می دهند بر پایه دین بوده و هیچ گاه خود را از این خط جدا نکنند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۹:۳۵

8 Feb 2020