۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۶۹۳۱
امام جمعه اردل:

13 آبان به دنیا ثابت می‌کنیم آمریکایی‌ها در چشم ملت ایران همچنان شیطان بزرگ هستند

امام جمعه اردل با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان این روز را روز بصیرت، صلابت، دشمن‌شناسی و... عنوان و گفت: فردا با حضور گسترده مردم همه خواهند فهمید که آمریکایی‌ها در چشم ملت ایران دشمن و همچنان شیطان بزرگ هستید.
13 آبان به دنیا ثابت می‌کنیم آمریکایی‌ها در چشم ملت ایران همچنان شیطان بزرگ هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه ؛ حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه اردل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ۱۳ آبان را یادآور سه واقعه مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳، روز کشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ دانست و اظهار کرد: استکبار یعنی کبر ورزیدن و از ویژگی‌های مستکبران منفعت‌طلبی را می توان نام برد که مبنای تمام ظلم‌ها و ستم‌ها در انسان است.

بهرامی ویژگی دوم استکبار را جهان خواری، دست‌اندازی و تسلط بر امکانات موجود در سراسر دنیا، کسب سلطه جهانی و تصاحب ذخایر ملت‌ها عنوان و اضافه کرد: عقب نگه داشتن دیگر ملت‌ها یکی از روش‌های مهم استکبار است که برای ادامه حیات و بقاء خود ملت‌های دیگر را تضعیف و به استضعاف می‌کشانند.

امام جمعه اردل وابستگی دیگران به استکبار یک اصل در منطق مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت راه مصونیت و نجات از چنگال مستکبران به تعبیر قرآن است.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نوجوانان اشاره و بیان داشت: رهبر معظم انلاب نسل جوان و نوجوان امروز را علی‌رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌های مستکبران و دشمنان آگاه و روشن‌بین نسبت به انقلاب و منافع انقلاب توصیف می‌کنند.

امام‌جمعه اردل با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان این روز را روز بصیرت، صلابت، دشمن‌شناسی و... عنوان و تاکید کرد: فردا با حضور گسترده مردم همه خواهند فهمید که آمریکایی‌ها در چشم ملت ایران دشمن و همچنان شیطان بزرگ هستید.

بهرامی همایش عظیم پیاده‌روی اربعین را همچون اصل حادثه عاشورا دارای ابعاد گوناگون معرفی و خاطرنشان کرد: موجی که در عاشورای سال ۶۰ به راه افتاد و از آن نقطه آغاز شد با گذشت زمان بیشتر و پرقدرت‌تر به پیش می‌رود، این راهپیمایی گوشه‌ای از این موج است که به تدریج آینده بشریت را رقم می‌زند.

امام‌جمعه اردل اضافه کرد:  یکی از موارد فوری در فرهنگ عمومی که باید به آن توجه شود ساماندهی مراسمات است تا بتوان فشار اقتصادی بر دوش خانواده‌ها راکم کرد، همچنین مسئله وقت مردم و نوع کیفیت برنامه‌ها هم مهم است در واقع اصلاح فرهنگ عمومی بدون پذیرش و همراهی عموم مردم امکان‌پذیر نیست چراکه به دلیل وضعیت زندگی‌ها و تغییر نسل‌ها چاره‌ای جز تغییر و اصلاح وجود ندارد.

انتهای پیا/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۷:۱۵

28 Dec 2019