۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۰۱۷۱

نمايش‌هاي برتر استان در جشنواره ملي در مازندران به رقابت مي‌پردازند

سه نمايش برتر از ميان بيست نمايش مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهار محال و بختياري به مرحله کشوري معرفي خواهند شد.
نمايش‌هاي برتر استان در جشنواره ملي در مازندران به رقابت مي‌پردازند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فرزاد رحيمي مديرکل کانون با تاکيد بر اينکه سه نمايش از ميان بيست نمايش شرکت‌کننده در هفدهمين جشنواره نمايش عروسکي استان به مرحله کشوري راه خواهند يافت افزود: کيامرث هياريان، امين بسيم و پروين کوهي‌پور داوري اين جشنواره را برعهده خواهند داشت.
 
وي بيان کرد:  داوران جشنواره از ميان همکاران برجسته و اهل فن در حوزه نمايش در کانون و حوزه هستند و سه اثر منتخب در نهايت دقت و با تاکيد بر شاخص‌ها و محورهاي داوري معرفي خواهند شد.
 
رحيمي با اشاره به اينکه هفدهمين جشنواره نمايش عروسکي کانون که طي اين سال‌ها نقش مهمي در ايجاد فضا براي کسب تجربه‌هاي نمايشي در بين اعضا و مربيان کانون بر عهده داشته است؛ امسال در چهار بخش نمايش عروسکي صحنه‌اي (ويژه اعضاي نوجوان)، نمايش‌نامه‌نويسي (ويژه همکاران کانوني و اعضاي ارشد)، عکاسي نمايشي (ويژه اعضاي نوجوان) و طراحي پوستر (ويژه همکاران کانوني و اعضاي ارشد) در مازندران برگزار مي‌شود.
 
وي افزود: مرحله استاني اين جشنواره در استان  برگزار شد که پس از داوري، فيلم نمايش‌هاي برگزيده اجرا شده به دبيرخانه جشنواره سراسري ارسال مي‌شود  تا با داوري اوليه هيات انتخاب، تعدادي از آثار برگزيده براي حضور در مرحله کشوري که روزهاي  از 7 تا 9 مهر 1395 در ساري برگزار خواهند شد، معرفي شوند.
 
مديرکل کانون: استفاده از هنر نمايش، فراگيري مهارت‌هاي اجتماعي نوجوانان در تعامل با يکديگر، فراهم کردن زمينه‌اي براي رشد خلاقيت و نوآوري بين همکاران، اعضاي ‌ارشد و نوجوانان با استفاده از هنر نمايش و گسترش فعاليت‌هاي نمايشي در تمام مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان را از اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان کرد.
 
 رحيمي در اين خصوص خاطرنشان کرد: اين جشنواره به صورت دوسالانه برگزار مي‌شود که نخستين دوره‌ي آن سال 1376 و آخرين دوره‌ سال 1393 برگزار شد و در مجموع شانزده دوره آن در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برپا شده است
 
انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۹:۱۰

27 Dec 2019