۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۵۶۸۱
همزمان با آغاز هفته بسيج:

اجراي 80 عنوان برنامه در هفته بسيج در شهرستان سامان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان از اجراي بالغ‌بر 80 عنوان برنامه به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در سطح شهرستان سامان خبر داد.
اجراي 80 عنوان برنامه در هفته بسيج در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز سرهنگ عباس رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با اشاره به حماسه بزرگ عاشورا و غم و اندوهي که بر دل و سينه ما سنگيني مي‌کند بيان داشت: ما پاسدارها و بسيجيان در اين لباس با اقتدار به حضرت زينب (س) و امام سجاد (ع) از خداوند منان مي‌خواهيم با رسالت خود پيام شهدا را به نسل آينده برسانيم.

وي اظهار داشت: به فرمان الهي حضرت امام خميني (ره) شجره طيبه بسيج پايه‌گذاري و در اين سال‌ها به درخت تنومندي تبديل شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان با تأکيد بر اين که بسيج پشتيبان ولايت مطلقه فقيه است و هر آنچه دارد از منويات مقام معظم رهبري است، به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص بسيج اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب مي‌فرمايند بسيج جمع فداکاري از مردمند براي مردم.

عباس رحيمي با اشاره به اينکه برنامه‌هاي محوري هفته بسيج در شهرستان در حوزه‌هاي ايثار و شهادت، فرهنگي، سايي و عمراني و ... است، تصريح کرد: با برگزاري جلسات متعدد و تشکيل ستادهاي مختلف هفته بسيج در سطح شهرستان و در سطح ناحيه مقاومت بسيج سامان بالغ‌بر ۸۰ عنوان برنامه از پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت به ستاد بزرگداشت هفته بسيج در سطح شهرستان ارسال شد و پس از جمع‌بندي، برنامه‌ريزي اجراي برنامه‌ها صورت گرفت.

وي اذعان داشت: آمار جذب ۱۱هزار و ۶۸۰ نفر از در ۵ رده در سطح شهرستان را در ليست افتخارات خود داريم.

وي افزود: ۳۵ عنوان برنامه را براي اجرا در سطح شهرستان به عنوان برنامه‌هاي شاخص مدنظر داريم که ان‌شاءالله توسط بسيجيان در همه حوزه‌ها، اقشار و کانون‌هاي قشري اجرا مي‌شود که به شرح ذيل مي‌باشند: برگزاري جشنواره حلقه‌هاي صالحين در مصلاي نماز جمعه سامان، نشست عاشقان ولايت، برگزاري مسابقات ورزشي، عطرافشاني و گلباران قبور شهدا، برگزاري نشست‌هاي بصيرتي دجال‌واره، برپايي نمايشگاه محصولات و آثار خانگي و .... عنوان کرد.

رحيمي با بيان اينکه بسيج حصار ملت ايران و زينت ملت اسلامي است، عنوان کرد: بسيج نياز جهان اسلام است .

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۴۵

29 Dec 2019