۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۹۶۴۱
در مردادماه صورت می‌گیرد؛

میزبانی بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دو و میدانی‌کار کشور در چهارمحال و بختیاری

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری مردادماه میزبان ۱۳۳ تیم دو و میدانی در سه دوره تحصیلی پسران و دختران است و در مجموع یک هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این مسابقات از سراسر کشور حضور خواهند داشت.
میزبانی بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دو و میدانی‌کار کشور در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ خدارحم قاسم‌پور معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگر در زمینه ورزش نیازمند اقدام و عمل بوده و این به دلیل آن است که تغییر در نوع زندگی خانواده‌ها و دانش‌آموزان باعث کم‌تحرکی در آنان شده است.

وی با بیان اینکه از آنجایی که فرزندان ما بازی‌های موبایلی، کامپیوتری و... را برای سرگرمی خود انتخاب می‌کنند شاهد بروز ناهنجاری‌های قامتی در آن‌ها هستیم و این موضوع نشاط و پویایی را از دانش‌آموزان گرفته است افزود: همه تلاش ما این است که خروجی آموزش و پرورش یک دانش‌آموز تربیت‌یافته از لحاظ جسمی و ابعاد دیگر باشد.

قاسم‌پور افزود: چهارمحال و بختیاری امسال میزبان مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزی سراسر کشور است و می‌توان گفت مسابقات نمود و ویترین کاری تربیت بدنی استان است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مسابقات ۱۳ هزار دانش‌آموز در رشته‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت و این مسابقات در استان‌های چهارمحال و بختیاری (دو و میدانی)، اراک ( مسابقات توپی پسرا)، شیراز (مسابقات توپی دختران)، اصفهان (مسابقات شنای پسرا و دختران)، قم ( تنیس روی میز و بدمینتون) و کردستان (ژیمناستیک) برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در این دوره میزبان ۱۳۳ تیم در سه دوره تحصیلی پسران و دختران است که در مجموع یک هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر در مسابقات دو و میدانی حضور خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزاری مسابقات دو و میدانیرا  بسیار سخت عنوان و یادآور شد: این مسابقات در مجموعه شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش برگزار می‌شود و وجود همین زیرساخت است که باعث شده میزبانی این دوره از مسابقات به چهارمحال و بختیاری داده شود.

قاسم‌پور شعار مسابقات را "رضایت، امنیت و سلامت از منزل به منزل" دانست و بیان داشت: هدف ما در برگزای این مسابقات آن است که دانش‌آموزان در کمال امنیت و رضاتمندی وارد این استان شده و بازگردند.

وی با بیان اینکه برای اسکان دانش‌آموزان علاوه‌بر مجموعه خوابگاهی خود آموزش و پرورش از مجموعه خوابگاهی آموزشکده فنی دختران هم استفاده می‌کنیم تاکید کرد: این مسابقات از تاریخ پنجم مرداد آغاز می‌شود و برنامه حضور دانش‌آموزان در استان به شرح زیر است:
۱۰/۵/۹۵ تا ۱۳/۵/۹۵ دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی
۱۴/۵/۹۵ تا ۱۸/۵/۹۵ دانش‌آموزان پسر دوره‌های اول و دوم متوسطه
۲۰/۵/۶۵ تا ۲۳/۵/۹۵ دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی
۲۴/۵/۹۵ تا ۲۸/۵/۹۵ دانش‌آموزان دختر مقاطع دوره‌های اول و دوم متوسطه

قاسم‌پور سرپرست عالی این مسابقات را بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی و ادامه داد: ۱۸ اختتامیه برای این دوره از مسابقات برگزار می‌شود که طی آن ۳۰۰ نفر با عنوان مقام اول، دوم و سوم تجلیل می‌شوند و همچنین در این اختتامیه‌ها تیم‌های اول، دوم و سوم و تیم اخلاق نیز معرفی و جوایز آن‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۳۶

26 Dec 2019