۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۲۸۸۲۲
مدیرکل تبلغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

روزه‌خواری در شان مردم چهارمحال و بختیاری نیست

مدیرکل تبلغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در شأن مردم این استان نیست که حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شده و در آن روزه‌خواری صورت گیرد.
روزه‌خواری در شان مردم چهارمحال و بختیاری نیست
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در منابع اسلامی جایگاه رفیع و بزرگی برای ماه مبارک رمضان وضع شده است و این ماه به عنوان یک رکن در اسلام معرفی شده است.

وی تصریح کرد: اینکه روزه آنقدر مهم است که در تمام ادیان الهی واجب شده است و وجوب آن در قرآن به‌عنوان محکمات بیان شده است.

مرتضوی به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره و افزود: این امام بزرگوار در این حدیث می فرمایند "من افطر یوما من شهر رمضان خرج روح الایمان منه" یعنی هر کس یک روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد-روح ایمان از او جدا مى‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روزه‌خواری را گناهی بزرگ و تظاهر به روزه‌خواری گناهی از آن بزرگتر دانست و تاکید کرد: وظیفه ما در برابر این منکر، امر به معروف زبانی است.

وی به جمعیت صد درصدی شیعه اثنی عشری استان اشاره کرد و یادآور شد: در شأن مردم این استان نیست که حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شده و در آن روزه‌خواری صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در ماه مبارک رمضان باید قدم‌هایی از سوی مردم برداشته شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۵:۲۴

26 Dec 2019