۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۴۸۶۲
در کنگره ملي سرداران و ۲۴۳۶ شهيد استان چهارمحال و بختياري :

استحکام پايه هاي اسلام از دستاوردهاي مهم کنگره ملي شهدا است

حجت الاسلام نکونام کنگره ملي سرداران و ۲۴۳۶ شهيد استان عنوان کرد: استحکام پايه هاي اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام از دستاوردهاي کنگره ملي شهدا است.
استحکام پايه هاي اسلام از دستاوردهاي مهم کنگره ملي شهدا است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از مشکات برين؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام امروز در افتتاحيه کنگره ملي سرداران و ۲۴۳۶ شهيد استان در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد اظهار کرد: ملت ايران با تاسي از شهدا به جهانيان اعلام مي کنند که زيربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمي رود و در برابر انحراف و توطئه بيگانگان ايستادگي مي کند.

وي افزود: مردم با حضور خود در يادواره و کنگره ملي شهدا به جهانيان اعلام مي کنند که منتظر و ولايت مدار منجي علم بشريت بوده و با برافراشتن پرچم عدل الهي سازنده يک جامعه براساس مکتب انتظار هستند.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: استحکام پايه هاي اسلام، برافراشتن پرچم عدل الهي و تفکر ناب اسلامي در جهان از دستاوردهاي برگزاري يادواره ها و کنگره شهداست.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ملت ايران با تاسي از شهدا به جهانيان اعلام مي کنند که زيربار ذلت، کفر و نفاق دشمن نمي رود و در برابر انحراف و توطئه بيگانگان ايستادگي مي کند.

وي ادامه داد: در اين کنگره نيامده ايم تا از خودمان تعريف کنيم بلکه آمده ايم تا روحيه شهادت طلبي ، فکر و عمل شهدا رادر خودمان مثل درخت بکاريم و از آن ميوه اسلام را برداشت کنيم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستاوردهاي کنگره ملي شهدا بيان کرد: استحکام پايه هاي اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام از دستاوردهاي اين کنگره است.

وي گفت: ما آمده ايم تا براي هميشه به آمريکا نه بگوييم و مانند شهدا هر چه داريم تقديم کنيم و ثابت کنيم زير بار استکبار، انحراف و توطئه گري نمي رويم .

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري افزود: در اين کنگره آمده ايم تا چراغ فضائل هميشه روشن بماند و نگذاريم حتي يک فضيلت ديني در جامعه رنگ ببازد که اين به برکت شهدا و اين کنگره است.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: آمده ايم تا راه براي هميشه بر بيگانگان بسته شود و هيچ گاه بيگانه به اين ملت و فرهنگ طمع نکند همه دولتمردان و مسئولين بر سر سفره شهدا بنشينند و راه را بر بيگانه ببندند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: يادواره برگزار کرديم تا زمينه ظهور و برافراشته شدن پرچم عدل اسلامي تا مفهوم واقعي انتظار تحقق پيدا کند.

انتهاي پيام 1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۸:۲۸

2 Jan 2020