۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۰۵۳۲
عضو هیت علمی دانشگاه تهران در سفر به شهرکرد:

وجود تهاجم علیه مسلمین نشان دهنده حیات انقلاب و گسترش سنت پیامبر(ص) است

عضو هیت علمی دانشگاه تهران تهاجم علیه مسلمین را نشان دهنده حیات انقلاب و گسترش سنت پیامبر(ص) دانست و گفت: وحدت مسلمین امروزه اساس لازم و ضروری جهت ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل و شرک است.
وجود تهاجم علیه مسلمین  نشان دهنده حیات انقلاب و گسترش سنت پیامبر(ص) است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز عضو هیت علمی دانشگاه تهران و سخن گوی دولت قبل غلامحسین الهام در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در شهرکرد ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) گفت: باید شخصیت پیامبر بزرگ اسلام را مستقیماً بشناسیم و مورد مطالعه قرار دهیم و نگذاریم شیطان امروز مسیر اندیشه ها را با شعار های تو خالی تغییر دهد.

الهام شعار های خفت باری همچون، جهان سوم ، ضعیف بودن در صنعت و علم، عقب ماندگی و این که شما چاره ای ندارید جز این که به ساحت آمریکا زانو بزنید و از آن درخواست تکنولوژی بکنید را از حربه های دشمن در تهی کردن اندیشه ها برشمرد و افزود: نتیجه پیروی از این شعارها تسلیم در برابر شیطان و جای گزینی شرک به جای توحید است .

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) راه مستقیم را به تمام مردم جهان نشان داد و آنان را به کرامت انسانی دعوت کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امام در اوج قدرت های شیطانی یک فرمان ۸ ماده ای صادر کرد و خطاب به دستگاه های قضایی و امنیتی اعلام کرد که مراقب باشید که سیلی افزون بر حد به کسی نزنید و در قضاوت و دستگیری مراعات لازم را بکنید.

الهام وجود تهاجم علیه مسلمین را نشان دهنده حیات انقلاب و گسترش سنت پیامبر(ص) دانست و اذعان کرد: وحدت مسلمین امروزه اساس لازم و ضروری جهت ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل و شرک است.

سخنگوی دولت قبلی با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند: سپاس از دولت قبلی که نگذاشت شعارهای اصلی انقلاب به فراموشی سپرده شود و فراموشی به یک سنت تبدیل شود گفت: چهره انقلاب اسلامی غبار گرفته است و باید تلاش کنیم و چهره انقلاب را غبار زدایی کنیم.

الهام اظهار کرد: پرونده انقلاب را در سالگرد آن بازخوانی کنیم و ببینیم کجای زندگی مان دستمان را به سوی شیطان دراز کردیم و خطاب به آن ها گفتیم تحریم ها ما را به زانو درآورده است .

عضو هیت علمی دانشگاه تهران با عنوان این مطلب که ما از مکتب کسانی هستیم که زیر شلاق ها شرک آمیز جاهلیت شکنجه شدیم ولی کلمه الله را ترک نکردیم افزود: ما موظفیم به داشته های خود اکتفا کنیم تا زیر فشارهای دشمن تسلیم نشویم.

الهام ضمن اشاره به توانمندی داخل کشور عنوان کرد: مردم ملت ما ارزشمندند مراقب باشیم جلوی دشمن خارشان نکنیم و کشور را ارزان نفروشیم.

وی گفت: با وجود جلوه های مختلف از تحریم، کشور ایران از اولین روز تشکیل حکومت اسلامی تحریم بوده است این در حالی است که نعمت ها خداوند در این سرزمین وجود دارد و بحمد الله می توانیم با اقتصاد مقاومتی از این نعمت ها در جهت شکستن تحریم ها استفاده کنیم.

وی در پایان ولایت را بزرگترین نعمت خداوند برشمرد و از ملت ایران خواست تا قدر این نعمت را بدانند.

انتهای پیام/ 1023ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۶:۵۹

29 Dec 2019