۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۸۰۹۲
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

بايد مشکل زيرساخت‌هاي معادن سنگ شهرستان فارسان مرتفع گردد

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد که حدود 70 درصد از معادن شهرستان فارسان که معادن سنگ تزئيني هستند مشکلاتي که در خصوص زيرساخت‌ها دارند بايد مرتفع گردد.
بايد مشکل زيرساخت‌هاي معادن سنگ شهرستان فارسان مرتفع گردد
به گزارش جهانبین نیوز، سيد نعيم امامي در سفر به شهرستان فارسان که باهدف بررسي وضعيت فعاليت واحدهاي صنعتي، معدني و مسائل مربوط به مشاغل خانگي صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار  پيرغار اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگي تنها شهرستاني که توانسته است تمام سهميه وام تسهيلات را در حوزه صنعت، معدن و تجارت دريافت کند شهرستان فارسان بوده است.

وي در ادامه افزود: بررسي‌ها نشان مي‌دهد که حدود 70 درصد از معادن شهرستان که معادن سنگ تزئيني هستند باارزش افزوده بالا و مشکلاتي که در خصوص زيرساخت‌ها دارند فعال مي‌باشند.

امامی اظهار داشت: ازجمله مشکل عمده زيرساخت‌ها بحث برق و جاده در مسير معادن بيدکل و بابا حيدر مي‌باشد و اميد است که با موافقت مسئولين ملي و کشوري در سال 97 اصلاح جاده و برق‌کشي اين جاده‌ها را انجام دهيم.

راه‌اندازي يک واحد فرآوري سنگ با مشارکت طرف خارجي در شهرک صنعتي جونقان

امامي خاطرنشان کرد: در حوزه صنايع معدني تمام تلاش بر اين است که يک واحد فراوري سنگ با مشارکت طرف خارجي در شهرک صنعتي جونقان راه‌اندازي شود.

وي تصريح کرد: در حوزه صنعت 70 درصد آز آن‌ها فعال هستند و تمام واحدها، کوچک با اشتغال پايين هستند تلاش بر اين است که واحدها را گسترش دهيم با اشتغال‌زايي بيشتر و برنامه‌هايي براي رونق‌بخش شهرک صنعتي جونقان در خصوص انتقال بخش بزرگي از واحدهاي صنعتي به اين شهرک.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بيان کرد: در حوزه مشاغل خانگي تنها شهرستاني که توانسته است تمام سهميه وام تسهيلات را در حوزه صنعت، معدن و تجارت به مبلغ 625 ميليون تومان را دريافت کند شهرستان فارسان بوده است که با پيگيري‌هاي لازم در اين خصوص اميد است اين سهم افزايش پيدا کند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۵:۵۷

27 Dec 2019