۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۴۰۳۲
به همت بسيج سازندگي شهرستان ين

پرداخت 12 ميليارد ريال در راستاي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان بن

مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: در سال گذشته در شهرستان بن 12 ميليارد ريال در راستاي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي و اجراي طرح‌هاي محروميت‌زدايي تسهيلات پرداخت‌ شده است.
پرداخت 12 ميليارد ريال در راستاي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا حيدري مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري در سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» مجموعه بسيج سازندگي سپاه ناحيه بن به  انجام طرح‌ها و پروژه‌هاي مختلفي در جهت ايجاد اشتغال براي اقشار مختلف مردم اين شهرستان اقدام کرده است.

وي افزود: مقام معظم رهبري با اشرافي که به مسائل جامعه دارند اولويت خدمات‌رساني به مردم با همت و اراده تمام دلسوزان را برطرف ساختن سه مسئله فقر، ناامني و بيسوادي اعلام کرده که بسيج سازندگي امروز با نيتي پاک و خالصانه وارد کارزار شده تا با رفع چهره فقر عدالت اجتماعي را تامين و مستقر کند و با رفع برخي از آسيب‌ها و تهديدات احتمالي در کنار تامين روحيه انقلابي در مردم صلابت و چهره با عظمت و هيبت با شکوه انقلاب را نمايان کند.

 وي ادامه داد: بخش عمده فعاليت‌هاي بسيج سازندگي مبتني‌بر امر سازندگي است و بخش دوم، فعاليت‌هاي جهادي است که گروه‌هاي جهادي و بسيجيان به نقاط دوردست عزيمت و مناطق محروم را که رنج بيشتري ديده اند را به خدمات خوبي بهره‌مند مي‌سازند.



 
مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه بن افزود: گروه هاي جهادي در ساليان اخير منشا خدمات بسيار فراواني در جاي جاي ايران اسلامي بوده اند و توانسته اند لبخند خوشحالي را بر لبان مردم محروم بنشانند.

وي بابيان اينکه تحقق اقتصاد مقاومتي به معناي واقعي بدنه نظام جمهوري اسلامي را از نظر اقتصادي تأمين و ترميم مي‌کند، بيان داشت: اقدام و عمل در زمينه اقتصاد مقاومتي نيازمند تلاش جهادي تمامي آحاد جامعه است و اگر سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي به‌طوري‌که رهبر معظم انقلاب اسلامي ترسيم کرده‌اند، تحقق يابد، تحريم‌هاي دشمنان کارساز نبوده و اگر کمي ضعيف‌تر عمل کنيم، دشمن تا نابودي کشور، دست‌بردار نخواهد بود.

و در راستاي تحقق شعار سال علاوه‌بر برنامه‌هاي جاري يک‌سري کمک‌ها در زمينهٔ اقتصاد مقاومتي و پروژه‌هاي محروميت‌زدايي نيز انجام  شده است.

وي با بيان اينکه فعاليت‌هاي بسيج سازندگي در قالب هاي مختلفي انجام مي‌شود، افزود: بسيج سازندگي در بحث محروميت‌زدايي فعاليت‌هاي مختلفي در زمينهٔ عمران، بهداشت، درمان، آموزش و فرهنگ در مناطق محروم  انجام مي‌دهد.

حيدري اضافه کرد: در سال گذشته در شهرستان بن  12 ميليارد ريال و به 67 پرونده  در راستاي اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي و اجراي طرح‌هاي محروميت‌زدايي تسهيلات پرداخت‌ شده است.


وي افزود: در اين راستا  350  نفر در  دوره هاي کشت زعفران، کشت گياهان داروي، پرورش شترمرغ و پرورش زنبورعسل در  دوره هاي مختلف آموزش ديده و وارد عرصه شغلي شده اند.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي ديگر کارگروه‌هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان بيان کرد: اين اعتبار در 18 عرصه اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان بن پرداخت شده است که مي توان به کارگاه توليدي پرورش گياهان دارويي، قارچ و بلدرچين، پرورش دام سنگين و سبک، مرغ بومي محلي، زنبورعسل، کود ورني کمپوس، صنايع داخلي و مشاغل خانگي در قالب اقتصاد مقاومتي در سطح اين شهرستان اشاره کرد.



 
حيدري تأکيد کرد: در راستاي بسيج سازندگي هم در  10 عرصه عمراني خانه محرومين، حمام، سرويس بهداشتي  با  کمک کميته امداد امام خميني (ره) همکار داشته و توانستيم در اين عرصه نيز فعاليت‌هاي خوبي داشته باشيم.




انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۱۷

30 Dec 2019