۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۵۳۹۲
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

نبايد از رد سند خائنانه 2030 بهره برداري سياسي کرد

خطيب نماز جمعه کوهرنگ با تسليت به خانواده آتناي 7 ساله اردبيلي که به قتل رسيد، گفت: جاي تاسف است که عده اي فرصت طلب بي تقوا از هر فرصتي براي تبليغ اهداف نادرست شان سوء استفاده مي کنند وقتي از قتل يک طفل معصوم هم نمي گذرند از آن براي توجيع طرح خائنانه 2030 بهره برداري سياسي مي کنند.
نبايد از رد سند خائنانه 2030 بهره برداري سياسي کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته کوهرنگ با دعوت همگان به تقوي گفت: اگرچه فتوحات جبهه مقاومت در عراق و سوريه عميقا باعث خوشحالي و مسرت مومنين است اما نبايد در اين شور و شادي فرياد دادخواهي مسلمانان مظلوم و بي پناه ميانمار گم شود.

طباطبايي افزود: بر هر مسلماني به ويژه مسئولان دستگاه ديپلماسي ايران واجب است که از همه توان و ظرفيت شان براي جلوگيري از اين فاجعه تلخ و نسل کشي مسلمانان استفاده کنند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ با تسليت به خانواده آتناي 7 ساله اردبيلي که به قتل رسيد، گفت: جاي تاسف است که عده اي فرصت طلب بي تقوا از هر فرصتي براي تبليغ اهداف نادرست شان سوء استفاده مي کنند وقتي از قتل يک طفل معصوم هم نمي گذرند از آن براي توجيه طرح خائنانه 2030 بهره برداري سياسي مي کنند.

وي اعتماد مردم به شوراي نگهبان را سرمايه بي نظير اين مجموعه دانست و گفت: همه صحنه ها براي آنها مفيد و موثر خواهد بود، و همه جناح هاي سياسي به تصميمات شوراي نگهبان احترام بگذارند و به تقويت آنها احترام بگذارند.

انتهاي پيام610/ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۵:۱۱

11 Jan 2020