۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۲۴۱۲
يادداشت/

گذر کوتاه بر نحوي شکل گيري فتنه 88

سال 1388 براي مردم ايران يادآور تلخي ها و شيريني هايي است که امروز یادآوری آن ها براي عبرت و تنبه لازم و ضروري است.
گذر کوتاه بر نحوي شکل گيري فتنه 88
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر  سال 1388 براي مردم ايران يادآور تلخي ها و شيريني هايي است که امروز یادآوری آن ها براي عبرت و  تنبه لازم و ضروري است، انتخابات رياست جمهوري سال 1388 در شرايطي به روز هاي پرهيجان خود نزديک مي شد که نشانه هايي از يک حرکت خزنده و برانداز نرم در آن ديده مي شد، نشانه هايي که در حرکات، نمادها، گفتمان نامزد هاي اصلاح طلب خودنمايي مي کند.

در انقلاب هاي رنگي و نرم معمولا يک رنگ به عنوان نماد و شاخص انتخاب مي شود و به صورت مستقيم مورد حمايت آمريکا هستند، معمولا مبتني بر شعار هاي دموکراسي و ليبراليسم و معمولا سعي در جريانات خشونتي است.

آقايان ميرحسين موسوي و مهدي کروبي مدت ها قبل از برگزاري انتخابات طي اقداماتي برخي از علائم  فوق را بروز داده بودند،آن ها در ابتداي امر حاکميت و برخي نهادهاي حکومتي مثل سازمان صدا و سيما را متهم به حمايت از کانديدای رقيب کردند و با اين عمل اذهان عمومي را به سمت خود معطوف ساختند، اقدام بعدي آن ها اعلام عدم صحت نتايج انتخابات قبل از برگزاري با تشکيل ستاد مشترک صيانت آرا بود!

 اقدامي غيرقابل توجيه که معلوم بود اگر نتيجه انتخابات به نفع آن ها نمي شد قطعا صحت و سلامت انتخابات را زير سوال برده و زمينه را براي هرگونه اعتراض ميداني مهيا مي کرد؛ در خلال اقدامات نامزدهاي مذکور رسانه هاي معاند به جوسازي و حمايت بي پرده از نامزدهاي  فوق پرداخته و زمينه را براي اغتشاش و جنجال آماده کردند.

فضاي مجازي بالاخص شبکه اجتماعي فيس بوک که توسط زاکر برگ صهيونيست مديريت مي شد هم سهم قابل توجهي در اين فضاسازي رسانه اي ايفا کند، عصر روز 22 خرداد سال 88 قبل از اتمام انتخابات و شمارش آراء، ميرحسين موسوي سکانس بعدي اين سناريو را با اعلام اينکه او برنده انتخابات بوده بازي مي کند و زمينه رواني هواداران احساسي خود را براي باور تقلب در انتخابات آماده کند.

و اتفاق بعدي زماني رخ داد که نامزد رقيب با اختلافي  فاحش پيروز مبارزه بود،کروبي و موسوي اعلام کردند که تقلب شده و از طرفداران خود خواستند که به خيابان ها بيايند و اين آغاز 8ماه درگيري خياباني عليه نظام بود که هزينه هاي بسيار سنگيني را برروي دوش مردم گذاشت.

امروز با گذشت حدود 7 سال از اين واقعه مهم اسناد بسيار مهمي براي اثبات خيانت موسوي و کروبي در دست است و ثابت شده حرکت آن ها با برنامه ريزي استکبار جهاني براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي طراحي شده بود، اما با درايت الهي مقام معظم رهبري  و بيداري مردم ايران اسلامي در روز نهم دي ماه همان سال  آتش شعله و فتنه به فضل خدا خاموش شد و نهم دي ماه براي هميشه در تاريخ اين سرزمين ثبت شد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۳:۳۹

7 Feb 2020