۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۲۸۴۶۲
عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

شورا نماد خدمت به مردم در جهت کسب رضاي الهي است

عضو شوراي اسلامي شهر اردل گفت: شوراها با استعانت از خداوند و کسب رضاي الهي در خدمت رساني به مردم تلاش مي‌کنند.
شورا نماد خدمت به مردم در جهت کسب رضاي الهي است
به گزارش جهانبین نیوز، عباس خليلي عضو شوراي اسلامي شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک روز شوراها و بيان اهميت شورا و مشورت در اسلام افزود: شورا در اسلام بسيار حياتي و مهم است، کاري که با مشورت صورت پذيرد در آن خير و نيکويي مي‌باشد.

خليلي اظهارکرد: پيامبر اکرم (ص) نيز بر امر مشوره بسيار تاکيد داشته‌اند، در تمدن اسلامي نقش مشورت بسيار پرنگ مي‌باشد، زيرا اگر انسان در کارها مشورت کند موفق است.

وي با بيان اينکه شوراها با استعانت از خداوند و کسب رضاي الهي در خدمت‌رساني به مردم تلاش مي‌کنند افزود: عزيزان شورا بايد متوجه باشند که مردم به آنها راي داده‌اند و اين فرصت به دست‌شان رسيده که خدمتگذار مردم باشند و از اين فرصت براي رفع مشکلات مردم تلاش کنند زيرا اين فرصت‌ها مثل ابر مي‌گذرد.

عضو شوراي اسلامي شهر اردل در ادامه با اشاره به بيکاري جوانان و فقير بودن قشر زيادي از شهر و شهرستان اردل گفت: از مسئولين انتظار داريم که براي کارگاه‌هاي نيمه‌کاره اعتباري در نظر بگيرند تا به زودي فعال شوند و مشکل بيکاري حل شد.

خليلي مهترين خواسته مردم شهرستان و شهر اردل را احداث سد بهشت‌آباد دانست و افزود: مسئولين استاني در اين خصوص بسار کوتاهي کردند و مردم را بسيار سردرگم کردند که ما از آنها خواستاريم هرچه زودتر عمليات اجرايي سد بهشت‌آباد را آغار کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۶:۵۴

26 Dec 2019