۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۳۲۲۲
امام جمعه سامان:

شکوه حضور مردم در راهپيمايي پاسخي به دريدگي هاي ترامپ ريئس جمهور جديد وحراف آمريکا بود

امام جمعه سامان گفت: دشمنان و ترامپ تازه کار بداند که ملت ايران ياد گرفته با تکيه بر ايمان دروني خودعظمت ايجاد کند وهرگز در مقابل خواسته هاي قدرت هاي جهان تغيير مسير ندهد.
شکوه حضور مردم در راهپيمايي پاسخي به دريدگي هاي ترامپ ريئس جمهور جديد وحراف آمريکا بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با بيان اينکه در ايام فاطميه اول قرار داريم و فردا شهادت حضرت زهرا (س) به روايت ۷۵ روزسعي کنيم در اين ايام حرمت نگه داريم، اظهار داشت: حضرت زهرا در عالم بي نظير هستند و با اینکه امام و پیامبر نیستند اما برایشان رتبه عصمت وجود دارد.

ملک پور با بیان اينکه خط ولايت از فاطميه شروع مي شود، بيان داشت: حضرت زهرا (س) براي همه (مرد و زن) حتي براي امامان الگو است.

وي با بيان اينکه بيعت طاغوتي بر گردن حضرت زهرا (س) نبوده است، اذعان داشت: بيعت هيچ طاغوتي هم بر گردن امام زمان (عج) نيست و اين يکي از شباهت هاي اين مادر و فرزند است.

امام جمعه شهر سامان در خطبه دوم با بيان اينکه در حديثي از وجود نازنين و مبارک امام صادق (ع) آمده است، تقوا وصيت اهل بيت (ع) است و خودم و همه شما نمازگزاران را توصيه به تقواي الهي مي نمايم، بيان داشت: ابتدا از حضور مقتدرانه و پرشکوه همه شما عزيزان مردم شريف و ولايت مدار شهرستان سامان در اين راهپيمايي غرور آفرين و عزت بخش يوم ا... ۲۲ بهمن ماه تشکر مي کنم.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه شما مردم اين شهرستان با حضور خود در راهپيمايي بار ديگر نشان داديد که اين امت ازادي خواه است، اذعان داشت: اين امت همواره با ايستادگي و مقاومت پاي آرمان هاي ناب انقلاب اسلامي خواهد ايستاد و درود خدا بر شما مردم مؤمن که بارديگر در تجديد بيعت با آرمان هاي مقدس امام راحل و عظيم شان انقلاب و در لبيک به فرمان ولي امر مسلمين حضرت آيت ا... العظمي الامام خامنه اي مدظله العالي حماسه ديگر آفريديد.

ملک پور با اشاره بر اينکه اين شکوه حضور، در لبيک به امام خامنه اي در پاسخ به دريدگي هاي ترامپ رئیس جمهور جديد وحراف آمريکا بود، اذعان داشت: مردم اثبات کردند که اين ملت، آزاد هستند و اين آمريکاي مستکبر است که دستانش بسته است و اين شيطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ايران در مَنجلاب گير کرده است

وي با بيان اينکه از زمان به قدرت رسيدن ترامپ در آمريکا آقاي ترامپ به دفعات به ايران هشدار داده است که با (آتش بازي نکنيد) و کشور ايران را حامي تروريسم و گستاخ معرفي کرده است، تاکيد کرد: دشمنان و ترامپ تازه کار بداند که ملت ايران ياد گرفته با تکيه بر ايمان دروني خودعظمت ايجاد کند وهرگز در مقابل خواسته هاي قدرت هاي جهان تغيير مسير ندهد.

ملک پور با بيان اينکه در هر ساعت قدرت موشکي و غيرموشکي را به روزرساني مي کند و هر روز بر تعداد موشک ها- و شناورهاي جنگي مي افزايد، افزود: آسمان و زمين و دريا تحت کنترل و تسلط اين ملت است.

وي با اشاره بر اينکه اينجا سرزميني نيست که بيگانه بتواند با نيت شوم بر آن پاي گذارد، تصريح کرد: اينجا سرزمين دلاوران وشهيدان است وپوزهء هر متجاوزي را به خاک مي مالند.

ملک پور با بيان که اين حضور مردم در صحنه هاي انقلاب بار ديگر مسئوليت مسئولان عالي نظام را يادآوري مي کند، تاکيد کرد: مسولين بايد قدر شناس اين مردم باشند و سرعت پيشرفت وخدمت رساني همه جانبه کشور رادر همه عرصه ها به خصوص اقتصاد مردم بدون ذره اي توقف دنبال کنند.

وي با تاکيد بر اينکه مسولين بايد چشم بر ظرفيت هاي داخلي بدوزند و ظرفيت هايي که هروقت به آنها توجه شد، نه تهديد، نه تحريم و نه زورگويي و باج خواهي تاثيري نداشته و موجب توقف زياده خواهي هاي بيگانه شده است.

امام جمعه سامان با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب ديداري با فرماندهان و کارکنان نيروي هوائي در ۱۹ بهمن ماه داشتند مطالب بسيار مهمي را فرمودند و اولين نکته اي که تاکيد بر آن داشتند اين بود که اميد و اعتماد به شيطان بزرگ و قدرت هاي مادي سرابي بي حاصل است، بيان داشت: مسئولان کشور تصور مي کنند مشکلات کشور را با اعتماد و اميد به آمريکا و ديگر قدرت هاي مادي مي توانند برطرف کنند اين در حالي است که اين يک توصر باطل و باعث سر شکستگي آنها نزد مردم است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور گفت: مسئولان نظام اسلامي بايد با پايبندي به درس هايي که امام راحل آموزش دادند بدانند که شيطان اکبر و دشمن اصلي نظام اسلامي به هيچ وجه قابل اعتماد و اطمينان نيست.

ملک پور با اشاره بر اينکه نکته بسيار مهم ديگري که بايد به آن توجه کرد و مقام معظم رهبري تاکيد کردند اين است که عقلانيت و تدبير حتما مورد توجه و مورد تائيد نظام اسلامي است، تصريح کرد: نبايد از عقلانيت و تدبير به عنوان بهانه اي براي توجيه اعتماد به دشمن و سستي در برابر نظام استکباري سوء استفاده شود.

وي تصريح کرد: بايد با تدبير و رفتار صحيح و با مديريت جهادي و تلاش انقلابي و بدون اتکا اميدهاي واهي با نگاه به درون و تقويت بنيه داخلي در راه حل مشکلات کشور مجاهدانه و مومنانه تلاش کرد.

امام جمعه شهر سامان از حضور ميهمانان عزيز و سخنران راهپيمائي امروز، فرمانده دانشگاه افسري اميرالمومنين (ع) سپاه سردار سرتيپ پاسدار کرمي و از همه مسئولان و فرماندار محترم و مديران ادارات و نهادها و نيروهاي نظامي و انتظامي و شوراي شهر و شهردار محترم و به خصوص شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان و هيئت امناي مساجد و حسينيه ها و پايگاه هاي بسيج که در اين چند روز سنگ تمام گذاشتند ، تقدير و تشکر کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۳۲

10 Jan 2020