۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۳۶۸۲
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

با هنجارشکنان در چهارشبه‌سوری با قاطعیت برخورد می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی استان آمادگی کامل برای برخورد قاطع با افرادی که قصد هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال دارند و آرامش مردم را بهم می‌ریزند دارد همچنین با راننده‌های هنجارشکن در این روز برخورد و خودروی این رانندگان تا پایان تعطیلات توقیف و در پارکینگ نگه داشته می‌شود.
با هنجارشکنان در چهارشبه‌سوری با قاطعیت برخورد می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در نشست با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهدا و تکریم از مادران و همسران شهدا، میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن عید نوروز اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای وظیفه ذاتیش در سال جاری در حوزه‌های مختلف موفقیت‌هایی داشته است.

وی کسب همه این موفقیت‌ها توسط نیروی انتظامی استان را به دلیل همکاری مردم، همراهی رسانه‌ها و مسئولان با نیروی انتظامی و فعالیت شبانه‌روزی تلاشگران در نیروی انتظامی عنوان و یادآور شد: اولویت کاری نیروی انتظامی در ورود به صحنه و جلوگیری از وقوع جرم که کاری همیشگی و مستمر است و تعطیلی‌بردار نیست.

سردار غلامزاده با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه‌سوری افزود: در این ایام ۲۲ هزار و ۹۰۰ عدد مواد محترقه و آتش‌زا که برای مردم در چهارشنبه آخر سال خطرآفرین بود کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال به‌عنوان مساله‌ای است که از دیرباز وجود داشته ولی در برهه‌ای از زمان از مسیر اصلی خود منحرف شده و همراه با خطراتی برای افراد شده است ادامه داد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با شادی سالم مردم در چهارشنبه‌سوری مخالفتی ندارد و با مردم همراه است.

وی تاکید کرد: جشن‌ها در شب چهارشنبه‌سوری باید به سمت تفریح‌های محله‌محور پیش رفته، هرکس در محله و کوچه خود برنامه‌های مربوط به این شب را برگزار کند و برای دیگران در محله‌های دیگر مزاحمت ایجاد نکند.

سردار غلامزاده گفت: نیروی انتظامی استان آمادگی کامل برای برخورد قاطع با افرادی که قصد هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال دارند و آرامش مردم را بهم می‌ریزند دارد همچنین با راننده‌های هنجارشکن در این روز برخورد و خودروی این رانندگان تا پایان تعطیلات توقیف و در پارکینگ نگه داشته می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۳۳

30 Dec 2019