۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار در آخرين نماز جمعه سال 95 مهمترين اتفاقات سال 95را مرور کرد و براي همه ي مسلمانان و ايرانيان سال آينده را سالي پر از خير و برکت آرزو کرد.
"احسن حال" يعني کارهايمان رنگ و بوي الهي بگيرد/ اميذواريم سال پر از خير و برکت پيش روي مردم ايران اسلامي باشد
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول آخرين نماز جمعه شلمزار در سال ۱۳۹۵به سنت هاي پسنديده نوروز اشاره کرد و گفتک سنت هاي پسنديده نوروز که ساليان سال است بين مردم رواج دارد و باعث ايجاد همدلي، مهرباني، کمک به يکديگر مي شود را اسلام نه تنها نفي نمي کند که بر برقراري آنها بيش از پيش تاکيد مي کند.

وي در ادامه گفت: در دعاي آغاز سال و زماني که از خداوند بزرگ مي خواهيم حال ما را به بهترين حال تغيير دهد ما نيز بايد زمينه ساز تحقق اين دعاي شريف شويم، در واقع انجام دستورات الهي و ترک آنچه باري تعالي ممنوع کرده است باعث مي شود حال ما به بهترين حال تغيير مي يابد.

امام جمعه شلمزار در آغاز خطبه دوم با تبريک ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله عليها و روز زن به سخني از پيامبر عظيم الشان اسلام اشاره کرد و گفت: پيامبر اسلام در حديثي فاطمه زهرا سلام الله عليها را عزيز ترين افراد در نزد خود معرفي کرد و اميدواريم ما نيز با کارهاي خوب و شايسته خود عزيز ترين افراد در نزد خداوند شويم.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه به رويدادهاي پيش رو اشاره کرد و افزود: در رزهاي آينده ثبت نام کانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا را پيش رو داريم که انتظار مي رود کساني که توان مديريت و درايت لازم را ندارند در انتخابات شوراها ثبت نام نکنند و از طرف ديگر آنان که هم توان جسمي کافي، توان مديريتي لازم را دارند در خصوص کانديداتوري وارد عرصه رقابت شوند.

خطيب جمعه شلمزار در ادامه به سالروز ملي شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در زماني که انگليس در حال چپاول ثروت ملي مردم ايران بود آيت الله کاشاني و دکتر مصدق با زمينه سازي فدائيان اسلام توانستند صنعت نفت را در دولت حسين علا ملي اعلام کنند تا ايتن ثروت عظيم به يغما نرود.
حجت الاسلام سلطانزاده به فريب کاري دولت هاي استعماري نيز اشاره کرد و گفت: دولت هايي که تمايل ندارند مردم و دولت ايران حتي در زمينه انرژي به استقلال برسند چگونه ممکن است اجازه دهند در ديگر مسائل همچون فرهنگ و عقايد و اقتصاد و... استقلال در کشوري که خار چشم آنهاست برقرار شود.

امام جمعه شلمزار در ادامه با تشکر از دست آورد هاي دولت در عرصه ي امنيتي به همه ي دست اندر کاران و فعالان برقراري امنيت مردم خدا قوت گفت و افزود: امنيت موجود در کشور حاکي از توان بالاي نيروهاي نظامي، انتظامي و اطلاعاتي کشور است.

وي در ادامه با انتقاد از عملکر ضعيف دولت در تحقق اقتصاد مقاومتي که مورد تاکيد مقام معظم رهبري است گفت: دولت بايد در اين زمينه برنامه ريزي بهتر و گسترده تري انجام دهد.

حجت الاسلام سلطانزاده با اظهار تاسف از اينکه ۷۳ درصد جمعيت کشور شهري است گفت: متاسفيم که اين اتفاق به وقوع پيوسته است و با تمرکز امکانات در شهر ها روستاها خالي از جمعيت شده است و متاسفيم که براي احداث يک بيمارستان در مرکز شهرستان مسئولان از عدم صرفه ي اقتصادي آن سخن مي گويند.

امام جمعه شلمزار در پايان براي همه مردم خصوصا اهالي شهرستان کيار حلول سال ۹۶ را سالي پر از خير و برکت آرزو کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۰:۳۵

22 Jan 2020