۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۱۷۷۱۶
گفت‌و‌گو با موذن‎زاده جوان شهرستان بن + صوت اذان

سبک استاد موذن‌زاده من را به عرصه اذان‌گویی وارد کرد

علیرضا نادری موذن خوش صدای شهرستان بن با الگوگیری از سبک استاد موذن‌زاده یکی از جوانان موفق کشور در عرصه قرائت قرآن و اذان شناخته می‎شود.
سبک استاد موذن‌زاده من را به عرصه اذان‌گویی وارد کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ظهرگرم تابستان نوايي خوش چون نسيم جان بخش بهاري، روح و جان را ميهمان ملکوت مي کند و آوايي زيبا، خاطره استاد موذن‌زاده را در ذهن تداعي مي کند.

او را مي شناسيد؛ نوجواني که صداي زيبايش در مناره ها وگلدسته هاي رو به آسمان خدا، اهالي شهر دلدادگي را به سوي عبادت و بندگي فرا مي خواند؛ چه خوب است که استعدادها و موهبت‎هاي فرزندان شهرمان را به مسيري که رب طالب آن است، رهنمون باشيم.

عليرضا نادري ۱۵ ساله دانش‌آموز سال اول دبيرستان، موذن خوش صداي شهرستان بن است و هم اکنون به عنوان يکي از نوجوانان موفق شهرستان در عرصه قرائت قرآن و اذان شناخته می‎شود؛ خبرنگار زنگ خبر با موذن زاده شهرستان گفت وگويي انجام داده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

زنگ خبر: مردم شهر، شما را به عنوان موذن‎زاده نوجوان مي شناسند، علت روي آوردن شما به اذان چيست؟

نادري: بنده از دوران کودکي علاقه زيادي به قرائت اذان داشتم و نعمت خدادادي (صداي مناسب) و تشويق پدر مادرم مرا به سمت اين رشته ترغيب کرد.


زنگ خبر: از فعاليت هاي خود برايمان بگوييد و اين که در حال حاضر مشغول چه کاري هستيد؟

نادري: براي اولين بار در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۸۹ در نماز جمعه شهر بن اذان را با سبک استاد موذن زاده قرائت کردم که بسيار مورد استقبال مسئولان و نيز شهروندان شهر بن قرار گرفت.

من به جز رشته اذان در رشته هاي مداحي، تعزيه‌خواني، قرائت قرآن و اجراي تئاتر هم فعاليت مي‌کنم و در حال حاضر مهمترين هدف خود را حفظ قرآن کريم قرار داده ام و يک ماه است که کار حفظ را به صورت جدي شروع کرده ام.

زنگ خبر: مشوق اصلي شما در اين مسیر چه کساني بوده اند؟

نادري: در شرايطي که بنده به تنهايي و تنها با گوش دادن به فايل صوتي استادان اذان گوي کشور به تمرين قرائت اذان مي پرداختم، پدر و مادرم و نيز امامان جمعه شهرستان بن اصلي‌ترين مشوقان بنده بودند.

زنگ خبر: تاکنون چه مقام هايي کسب کرده ايد؟

نادري: مقام اول منطقه اي قرائت قرآن در سال هاي ۸۹ تا ۹۲، مقام اول استاني اذان در سال هاي ۹۱ و ۹۲ و راهيابي به مسابقات کشوري، مقام دوم تئاتر در سال هاي ۸۸ و۸۹ ،مقام مکمل‌خواني در تعزيه و شرکت در مسابقه تلويزيوني اسرا ازمهم ترين مقام‌ها کسب شده من بوده است.

زنگ خبر: برنامه و اهداف شما براي آينده چيست؟

نادري: مهم ترين هدف من حفظ قرآن کريم است که در کنار رسيدن به مدارج عالي تحصيلي، يک حافظ و قاري بين المللي و بالاتر از آن عامل به قرآن کريم باشم.


زنگ خبر: حرف پاياني خود را بيان کنيد؟

نادري: از دوستان و نوجوانان همشهري ام مي خواهم که از دوران طلايي نوجواني به نحو احسن استفاده کنند و قرآن بياموزند و ادامه دهنده راه شهيدان باشند و از پدر ومادر عزيزم که مشوق اصلي من بودند و همين طور از اساتيد و مربيانم تشکر مي کنم.

زنگ خبر: با آرزوي توفيق روز افزون برای شما، از اينکه وقت خود را دراختيار ما قرار داديد سپاسگزاريم.

دانلود اذان

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۳:۲۶

27 Dec 2019