۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۳۸۳۲۶
نماينده مردم بروجن در مجلس ش.رای اسلامی:

اعتبارات بنياد مسکن چهارمحال و بختياري 70 ميليارد ريال افزايش يافت

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي از افزايش 70 ميليارد ريالي اعتبارات بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري خبر داد.
اعتبارات بنياد مسکن چهارمحال و بختياري 70 ميليارد ريال افزايش يافت
به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي نماينده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اعتبارات بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري بنا به اهميت روستاها ۷۰ ميليارد ريال افزايش يافت.

وي گفت: بر اساس مصوبه کميسيون تلفيق بودجه اي در اختيار مجامع استاني قرار مي گيرد تا با نظارت و تصميم نمايندگان استان اين بودجه بين پروژه هاي ملي و اهداف اولويت دار تقسيم شود.

ربيعي تصريح کرد: بر اساس تصميمي که از سوي مجمع نمايندگان استان چهارمحال ويختياري گرفته شد اعتبارات مربوط به بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان بنا به اهميت روستاها ۷۰ ميليارد ريال افزايش يافت.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي روستاها را منشا توليد تمدن دانست و گفت: اين تصميم در راستاي خدمت رساني هر چه بيشتر، طرح هاي هادي، کمک به بهسازي و نوسازي و بهبود وضعيت روستاها گرفته شد.

ربيعي گفت: انتظار مي ورد مسئولين اجرايي استان چهارمحال و بختياري تلاش فراواني در قبال اين بودجه داشته باشند و براي جذب اعتبار بيشتر از بنياد مسکن انقلاب اسلامي تلاش کنند تا در مجموع با در اختيار داشتن اعتبارات لازم به وضعيت روستاهاي استان رسيدگي جدي شود.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: فراهم کردن رفاه و رسيدگي به وضعيت روستاها کمک مي کند تا جلوي مهاجرت از روستاها گرفته شود و حتي مهاجرت معکوس داشته باشد.

تقدير نماينده مردم بروجن از قدرداني مردم و مسئولين

ربيعي همچنين به بازگشت مسئوليت پروژه آب رساني بن بروجن به آب منطقه اي استان اشاره کرد و گفت: پس از پيگيري ها و تلاش هاي زياد مديريت اجراي پروژه آب رساني بن بروجن از آب نيرو به آب منطقه اي استان تغيير و اعتبار آن از ۳۲۰ ميليارد ريال به ۵۰۰ ميليارد ريال افزايش يافت.

وي در ادامه از قدرداني مردم و مسئولين شهرستان بروجن و استان چهارمحال و بختياري جهت بازگشت پروژه آب رساني بن-بروجن، تشکر کرد.

ربيعي از اعتماد مردم شهرستان بروجن نسبت به وي در مجلس شوراي اسلامي قدرداني کرد و اطمينان داد در زمان باقي مانده تا پايان دوره دهم نهايت تلاش و اهتمام را در پيگيري تمامي مطالبات به حق مردم خواهيم داشت.

نماينده مردم شهرستان بروجن همچنين ضمن گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ايام فاطميه گفت: تقارن اين ايام فرصتي براي تبيين اهداف انقلاب و پيروزي آن با تکيه بر ارزش هاي اسلامي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۱۴

28 Dec 2019