۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۱۳۸۶

دومین کنگره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

دومین کنگره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری در پنجم اسفند 97 در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
دومین کنگره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ روز گذشته جلسه هماهنگی دومین کنگره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری با حضور سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، برخی مسئولان دانشگاه‌های استان و بسیج استان در دفتر ریاست دانشگاه شهرکرد برگزار شد و مقرر شد این کنگره روز دوشنبه پنجم اسفند ۹۷ بعد از نماز مغرب و عشاء در آمفی تئاتر شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شود.

در برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان تمامی دانشگاه‌های استان، بسیج دانشجویی، دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مشارکت خواهند داشت و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی مختلفی در این مراسم اجرا می‌شود.

به منظور افزایش مشارکت دانشجویان در اجرای این کنگره فراخوان کنگره شهدای دانشجو صورت گرفت و موضوعاتی از قبیل طراحی بنر کنگره، طراحی پوستر کنگره، طراحی المان تندیس، طراحی دکور کنگره، پیشنهاد عنوان کنگره، ساخت کلیپ و ساخت تیزر در قالب این فراخوان مطرح شد.

در حاشیه این کنگره برنامه‌های جانبی نظیر برپایی نمایشگاه، رونمایی از نرم افزار شهدا و رونمایی از بازی رایانه‌ای شهدای استان نیز انجام می شود.

تبیین و ترویج ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رویکرد سیره شهدای دانشجو، اندیشه پروری و معرفت افزایی دانشجویان در راستای فرهنگ دینی با استفاده از سیره شهدای دانشجو، ارائه الگوهای رفتاری بر مبنای سبک زندگی شهدای دانشجو، تحقق منویات مقام معظم هبری در راستای تکریم و تجلیل از شهدای دانشجو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین رسالت و جایگاه دانشجویان با رویکرد سیره ی عملی شهدای دانشجو، تبیین و انتقال آرمان های ارزشی و بینشی شهدای دانشجو به نسل جوان، استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای، هنری و… جهت ابلاغ پیام شهدای دانشجو وجلب مشارکت و سهیم نمودن نهادهای فعال فرهنگی در عرصه زندگی شهدای دانشجو، برخی از اهداف این کنگره است.

گفتنی است، استان چهارمحال و بختیاری دارای ۷۴ شهید دانشجو است که ۷۲ تن از این شهیدان، شهید دوران دفاع مقدس و ۲ تن دیگر از شهدای مدافع حرم می باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۹:۵۸

30 Dec 2019