۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۳۳۸۶
به بهانه 12 تير 1367، حمله موشکي ناو آمريکا به ايرباس ايراني؛

موشک آمريکايي بر پيکر حقوق 290بشر

27 سال است که حق 290نفر از هموطنانمان که به گفته ي برخي به اشتباه به شهادت رسيدند ناديده گرفته شده است ولي همچنان اين دولت جنايتکار آمريکاست که با وجود همه ي سند هاي جنايتش اما بر طبل حمايت از حقوق بشر مي کوبد.
موشک آمريکايي بر پيکر حقوق 290بشر
به گزارش جهانبین نیوز يادداشت روز پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:

۲۷ سال از روزي گذشت که موشک هاي ناو جنگي آمريکا در واپسين روزهاي جنگ تحميلي پيکر ايرباس ايراني را شکافت و ۲۹۰مسافر اين هواپيما را به کام مرگ فرستاد.
پهن پيکر ايراني قرار بود سرنشينان خود را از بندر عباس به دبي برساند ولي راهزنان سياه دل آمريکا بر سر راه آنان به کمين ايستاده بودند تا نگذارند اين سفر به سرانجام برسد.

آنروز خون هموطنان بي گناهمان در حالي آبهاي خليج فارس را گلگون کرد که پيبشرفته ترين موشک هاي موجود در آن زمان که فقط براي جنگنده ها مورد استفاده قرار مي گرفت بر بدنه هواپيمايي مسافربري جمهوري اسلامي ايران نشست و با تمام اين تفاسير آمريکايي ها از حمله ي اشتباهي سخن مي گفتند.

۱۲ تير ۱۳۶۷سند جنايت آمريکاست، آمريکايي که اجراي قوانين واضح و شفاف اسلامي را که تاکيد اکيد کاملترين دين الهي است نقض حقوق بشر مي داند در يک فقره از جنايات آشکارش ۲۹۰مسافر بي گناه ايراني را بر اساس آنچه خودشان اشتباه خواندند به کام مرگ فرستاد و علي رغم محکوميت گسترده اين حمله ددمنشانه اما پس از دو سال نه تنها زمامداران وقت آمريکا حتي از ملت ايران عذر خواهي نکردند که به کاپيتان ناو جنگي وينسنس مدال شجاعت اهدا کردند.

اينک ۲۷ سال است که حق ۲۹۰نفر از هموطنانمان که به گفته ي برخي به اشتباه به شهادت رسيدند ناديده گرفته شده است ولي همچنان اين دولت جنايتکار آمريکاست که با وجود همه ي سند هاي جنايتش اما بر طبل حمايت از حقوق بشر مي کوبد.


انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۲۲

11 Feb 2020