۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۸۴۳۶
استاد دانشگاه شهرکرد:

اعدام شیخ نمر به ضرر اسلام تمام می‎شود

عربستان با دادن حکم اعدام شیخ نمر زمینه را برای سو استفاده دشمنان در جهت اختلاف بین شیعه و سنی رقم می زند.
اعدام شیخ نمر به ضرر اسلام تمام می‎شود
دکتر مظاهر شهرانی ستاد فقه و حقوق دانشگاه شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اشاره به سوابق شیخ نمر در مبارزه علیه ظلم و با اشاره حکم اعدام این شخصیت بزرگ توسط عربستان افزود: حکم اعدام این آیت الله مبارز خلاف قوانین بین المللی است این در حالی است که تنها هدف این شخصیت دفاع از دین و مظلوم است.

وی، اعدام شیخ نمر را به ضرر عربستان دانست و اظهار کرد: اعدام این شخصیت سبب وانکش های شدید طرفداران وی در سرتا سر دنیا علیه دولت سعودی می شود.

شهرانی تصریح کرد: دشمن درصدد است تا از این موقیت در جهت اختلاف بین شیعه و سنی سواستفاده کند.

این استاد دانشگاه در پایان این حرکت عربستان را موجب کمرنگ شدن تعاملات بین ایران و این کشور عربی برشمرد .

شيخ "نمر باقر النمر" ‌روحاني شيعي برجسته عربستاني، در سال ۱۳۷۹ هجري قمري مصادف با ۱۹۶۸ ميلادي، در شهر "العو عربستان در خانواده‌‌اي اهل علم و دين، به دنيا آمد و سال های برای ایجاد اعدالت در عربستان کوشید.

شیخ نمر بارها در خطبه‌هاي نماز جمعه خود گفته است که شيعيان عربستان، ديگر در برابر توهين‌ها و تعدي‌ها و تجاوزات آل‌سعود سکوت نخواهند کرد و در اين باره خطاب به آل‌سعود گفت که "ما ساکت نمي‌مانيم که هر آنچه بخواهيد بر سر ما بياوريد؛ هر آنچه بخواهيد انجام دهيد و کرامت و شخصيت ما را که با ارزش ترين چيز در زندگي ماست، زير پا بگذاريد.

وي در يکي از خطابه‌هايش شاهزاده نايف بن عبدالعزيز را به علت شدت خشونت و قساوت و ظلمش عليه مردم عربستان به طور اعم و شيعيان به طور اخص، طاغوت و ستمگري خواند که در قبرش شکنجه خواهد شد و آتش او را خواهد سوزاند و کرم‌ها او را خواهند خورد. او در همين خطبه تأکيد کرد که از مرگ نايف خوشحال خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حسن مسلمي اميراني
سلام هيئتي ها كه كوفيان را سرزنش مي كنيد كه مسلم را تنها گذاشتند.شيخ نمر مسلم اين عصر در بند آل سعود كه در امتداد آل زياد وبني اميه است. چرا شما در برابر سفارت عربستان تجمع اعتراض اميز نداريد.ببنيد چگونه دوستداران موسيقي `پاشايي به دوستي وفا دار بودند و او را در رفتن به سراي باقي بدرقه كردند.پس شما هم كه ولايي هستيد غيرتي شود. ونگذاريد فاجعه شهادت نواب ،شيخ فضل الله نوري،ايه الله سعيدي ،محمد باقر حكيم و صدر دوباره تكرار شود

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۰۱

4 Feb 2020