۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۰۱۲۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

کتابخانه سیار در چادرهای عشایری چهارمحال و بختیاری دایر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از پانصد جلد کتاب در میان کودکان و نوجوانان منطقه ی عشایر نشین نیاکان در کوهرنگ خبر داد.
کتابخانه سیار در چادرهای عشایری چهارمحال و بختیاری دایر شد
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: کودکان و نوجوانان عشایر در منطقه کوهرنگ چهار محال و بختیاری از خدمات کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند شدند و بیش از پانصد جلد کتاب در میان کودکان و نوجوانان منطقه عشایر نشین نیاکان در کوهرنگ توزیع شد.


رحیمی با تاکید بر توزیع عادلانه ی فعالیتهای فرهنگی در مناطق محروم استان برگزاری کارگاههای فرهنگی، هنری و ادبی کانون در منطقه ی عشایری نیاکان و دیگر مناطق محروم استان را از اهداف کانون در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۲۰ روستای فاقد کتابخانه های تخصصی کودک و نوجوان در منطقه کوهرنگ فعالیتهای کتابخانه سیار روستایی را از جمله اقدامات زیر بنایی کانون در حوزه ی فرهنگ و هنر عنوان کرد.

مدیر کل کانون برگزاری کارگاههای کتابخوانی، کاردستی، نقاشی، نمایش خلاق، داستان نویسی و... را از جمله فعالیتها کتابخانه ی سیار روستایی در این منطقه بیان کرد.

رحیمی با اشاره به راه اندازی دو کتابخانه ی سیار روستایی در مناطق کوهرنگ و گندمان توسعه ی کتابخانه های سیار را از جمله برنامه های کانون در سال جاری دانست و افزود: با توجه به اینکه استفاده از امکانات فرهنگی حق همه ی کودکان استان است توسعه ی واحد های کتابخانه ی سیار در دستور کار کانون قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش کتابخانه ی سیار کانون فعالیت خود را از سال ۷۵ در منطقه ی شهرکرد با حضور در ۲۴ روستا آغاز کرده و اکنون با سه واحد در مناطق کوهرنگ و گندمان ۶۶ روستای استان را تحت پوشش فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی خود قرار داده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۱:۱۵

12 Jan 2020