۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۳۲۸۶
اندر حکايت حال روز ورزش شهرستان

ورزش، ضدارزش/ تبديل سالن ورزشي به تالار عروسي!!!

سالن ها ورزشي به محلي براي سودجويي عده اي تبديل شده است که مي خواهند با يک تير دونشان بزنند و همزمان نقش صاحب و گرداننده سالن و هم نقش صاحب تالار را ايفا کنند؟
ورزش، ضدارزش/ تبديل سالن ورزشي به تالار عروسي!!!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، در دنيا قبل از اينکه به فکر ساختن بيمارستان براي درمان انواع امراض باشند به فکر ساختن ورزشگاه و فضاهاي ورزشي براي جلوگيري از بيماري و امراض هستند اما طبق آمارها در ايران اين قضيه معکوس است.

ميزان سرانه فضاي ورزشي در کل دنيا براي هر نفر طبق استانداردهاي جهاني 2/5 متر يا بعبارتي 250 سانتي متر است اما در ايران اين سرانه براي هر نفر يک چهارم استاندارهاي جهاني است يعني 68 سانتي متر!

شايد حيرات انگيز باشد دانستن اينکه اين سرانه ورزشي براي هر ايراني نيز قابل دسترسي نيست چراکه بعضا فضاهاي ورزشي و سالن ها يا بسته هستند و يا اينکه قابليت استفاده را ندارند.

بنابر اخبار موثق برخي از سالن هاي ورزشي در شهرستان فارسان به عنوان تالار عروسي استفاده مي شوند و گردانندگان و صاحبان اين سالن ها در قبال گرفتن مبلغي کمي پايين تر از تالارهاي عروسي آن را يک شب بعنوان تالار اجاره مي دهند که جاي بسي تاسف است.

حال بحث اينکه اين سوله هاي ورزشي که بعضا کف پوش هاي استاندارد را نيز ندارند به صورت شخصي يا دولتي اداره مي شوند به کنار، اما سوال اينجاست که آيا اين سالن ها زيرنظر اداره کل ورزش و جوانان اداره مي شوند يا خير؟

ناگفته پيداست که اين سالن ها به محلي براي سودجويي عده اي تبديل شده است که مي خواهند با يک تير دونشان بزنند و همزمان نقش صاحب و گرداننده سالن و هم نقش صاحب تالار را ايفا کنند؟

اما براي جلوگيري از اين بدعت زشت مسئولين بايد هرچه زودتر دست به کار شوند تا اين اقدامات که به دور از منطق است فراگير نشود.

علي رغم اينکه هيچ فعاليت غيرورزشي در اين مجموعه توجيهي نمي تواند داشته باشد بلکه جشن مهماني خصوصي بدور از شان ورزشي و بدور از ارزشهاي انقلابي شهرستان است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۱۰

28 Dec 2019