۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۷۲۶۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیروزی مردم غزه بار دیگر تئوری‌های سازش را بی‎اعتبار کرد

مقاومت مردم غزه تاثیر باورها و آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران را بیش از پیش به جهانیان ثابت کرد و پیروزی آن‌ها در جنگ 51 روزه تئوری‌های سازش را بار دیگر بی‎اعتبار کرد.
پیروزی مردم غزه بار دیگر تئوری‌های سازش را بی‎اعتبار کرد
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبریک پیروزی مقاومت مردم غزه در جنگ 51 روزه، اظهار کرد: مسئله مقاومت مسئله‌ای است که از سال‌ها مطرح بوده و در حالی که یکی از اصول اساسی برای پیروزی در همه ابعاد و زمینه‌هاست اما بعضی افراد به این اصل باور نداشته و ندارند.

وی افزود: این افراد با نگاه‌های مقطعی
به جریانات سیاسی و به دور از تجزیه و تحلیل درست از مسائل، توجه به ظواهر و عدم بهره‎مندی از ایمان و شاخص‌های ایمانی قادر به فهم نتایج مقاومت و  تحقق وعده الهی نیستند.

حجت‌الاسلام نکونام، پیروزی مقاومت غزه را تحقق وعده الهی دانست و گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده است که گروهی که بر خدا اتکا داشته باشد و در برابر دشمن صبر و مقاومت پیشه کنند هرچقدر هم که از نظر تعداد نیرو و تجهیزات نسبت به دشمن ضعیف‌تر باشند اما خداوند این گروه را یاری می‌دهد و دشمنان آن‌ها را مغلوب می‎کند.

امام
جمعه شهرکرد ادامه داد: این در حالی است که عده‌ای نمی‎توانند این حقیقت را دریابند و بر طبل سازش می‎کوبند و تلاش می‎کردند تا فلسطین را به سمت سازش سوق دهند و به اسرائیل غاصب رسمیت ببخشند که با مقاومت مردم غزه و یاری خدا این امر محقق نشد.

نکونام، مقاومت اسلامی شکل گرفته در منطقه را برگرفته از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مقاومت مردم غزه تاثیر باورها و آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد و نشان داد مقاومت و پایداری اصل اساسی برای تحقق اهداف والای اسلام
است.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین، توخالی بودن رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن را آشکار کرد، گفت: در حالی ک رژیم صهیونیستی از جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۸ روزه و ۸ روزه عبرت نگرفت و به این باور نرسیده بود که نمی‎تواند مقاومت مردم فلسطین را بشکند و در برابر این پایداری ناتوان است وارد جنگ دیگری شد و نتیجه آن رسوایی و تضعیف بیش از پیش این رژیم جعلی شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حالی که مردم غزه، خسارات، شهید و مجروح زیادی را متحمل شدند اما مقاومت کردند و با مقاومت خود بار دیگر تئوری‌های سازش‌ را بی‎اعتبار کردند.

نکونام افزود:
آنچه امروز در غزه به دست آمد ندای قرآنی بود که از جمهوری اسلامی بلند شد و امروز در کشورهای منطقه پیچیده و به یاری خدا به زودی در همه کشورهای جهان فراگیر می‎شود تا به وسیله آن شاهد نابودی استکبار جهانی باشیم.

وی، تحولات غزه را درس عبرتی برای کسانی که چشم امید به بیرون از کشور و برقراری رابطه با امریکا و ایادی آن دارند، دانست و افزود: این افراد باید بدانند که سازس راه به جایی نمی‏‌برد و آنچه می‎تواند مردم این کشور و نظام اسلامی را پیروز نهایی کند، مقاومت و پایداری و تکیه بر توانمندی‌های درونی کشور و توجه به اصول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۱:۳۶

27 Dec 2019